Log in

View Full Version : Hva skal jeg gjøre?

doit
13-03-2008, 10:55
HEi.

Jeg reserverte 5 plasser ved siden av hverandre for meg og mine kompiser.
Jeg har sjekket omtrent alle dager på partyticket.net siden jeg gleder meg slik til tg.
I dag sjekket jeg som vanlig, og da var han ene kompisen min sin plass avreservert og noen har tatt plassen.

Jeg er 100% att di 5 plassene var reservert til oss 5, noe jeg sjekket opptil flere ganger i uka.

Nå er plutselig plassen tatt, hva skal jeg gjøre for å få plassen tilbake, er ikke sikker om jeg får kontakt med personen som sitter der.

Vi er 5 mann som skal spille i lag, og vi SKAL sitte ved siden av hverandre. Hvordan kan det fikses? Ser jo ut som personen som sitter der ikke bryr seg om hvem han sitter med, siden han satt seg mellom oss 4 han ikke kjenner.

takker for svar av admins

Turisten
13-03-2008, 11:44
Hørtes utrolig trist ut for dere, og ikke minst han siste av dere som ikke fikk plassen sin. Se om du kan få navnet til han som satte seg der, og ring/sms han.
Håper også admins kan hjelpe til her også :) Må være kjedelig når som som dette skjer.

marilla
13-03-2008, 11:48
Her er det ikke godt å si hva som har skjedd. Kan denne kameraten ha gjort det selv, eller står du fortsatt som seater på alle 5 billettene? Jeg kan dessverre ikke gjøre annet enn å be deg ta kontakt med PTN så fort som mulig og forklare situasjonen for dem. Håper dette løser seg!

doit
13-03-2008, 12:59
Det fikset seg, han var vennlig å flyttet seg til ett annet sete :)

Turisten
13-03-2008, 14:10
tok du kontakt med han selv eller?