Log in

View Full Version : BF2 vs. CoD 4

Andreasftw
13-03-2008, 14:49
Vell, navnet sier alt.
Lurer på hva som er best og hva folk liker mest.
Har tenkt til å kjøpe meg et av spillene, men ekke sikker.. Hva foreslår dere?:)

mrhenrik
13-03-2008, 14:59
Battlefield 2 er ganske gammelt nå, og clanmiljøet har sneket seg mot Call of Duty 4 istedet. Jeg har begge, pleide å spille BF2, men nå er det CoD4 for alle penga. CoD4 danker ut BF2 totalt på grafikk (og kontroller, mener jeg). Jeg vil også Call of Duty er mer flersidig med alle modusene (Search and Destroy, Team Deathmach, Sabotage osv) + at CoD har en knallnice enspillermodus.

Som du ser anbefaler jeg CoD4, men det kommer vel litt ann på den enkelte. Uansett er BF2 gammelt nytt når det gjelder turneringer, hvis du vil satse "proft".

Daniel_up
13-03-2008, 14:59
COD4 fordi jeg spiller deeet ! :P Neida, men bf begynner å bli litt utdatert , ikke for å rakne ned på noen :P

Andreasftw
13-03-2008, 15:01
Jeg kommer bare til å spille for fun da, men takk for svar^^

Elverum
13-03-2008, 15:31
Det er jo 2 helt forskjellige spill..!
Så det å sammenligne dem blir litt vanskelig egentlig....
Det blir bare kokos om man sammenligner dem! hehe

Syns bf2 er et konge spill! Å selv om det er gammelt så hadde jeg ønsket at det var like populært enda! (cs er gammelt det å, men flere spiller det!)
Cod har sine morsome sider.. Men syns det er flere ting med cod som gjør det bare latterlig.. Chopperet burde ikke vært på alle map! heller ikke Air striken,
Det blir jo bare en rein Random fraging! Når man har ca 200kv å løpe på hva fan skal man med chopper da?? hehe...
Last stand eller hva det heter å.. lol..
spm er vel om cod4 er bedre som Clan spill en bf2 ;)

FragnastiC
14-03-2008, 05:51
Hvis man skal si det slik, så betyr det jo at f.eks arty i bf2 er overpowered da, og nei, jeg liker ikke chopper, men du må ihvertfall få 7 killstreak for å få det, ikke bare trykke på en knapp og vente 2 minutter.
Battlefield 2 var esset i kortstokken før, nå er det cod.
Jeg liker å spille battlefield et par ganger, men det går måneder imellom. Dessuten har mange av de kjære, kjente mappene blir rendret til CoD nå, så er enda artigere!
Kjøretøy og squads er + i Battlefield.
Gameplay, Gamemodes, Ranks (vet bf2 har det, men likte cod sin bedre), aim og grafikk er store pluss i boka til call of duty.
Noen som forresten har hørt at Call of Duty 5 blir en WW2 MMO? *sikle*

Edit: Forresten, alt det du kommer med der er vell og bra, men virker ikke som du har satt deg inn i det, blitt spawncampa på Free-For-All hos en kamerat eller ? ^^

TheCursedMuffin
14-03-2008, 10:51
Totalt off-topic, men hva gjorde du oppe på den tiden FragnastiC? O.o Hadde du ikke lagt deg eller akkurat stått opp?:|

Handypk
14-03-2008, 10:51
hadde vært gøy å fått igang en nostalgisk runde med BF vietnam :D ingenting som å puttre rundt i helikopeter mens man hører på svin-tøff musikk fra 60-70 tallet:D

FragnastiC
14-03-2008, 12:15
hadde vært gøy å fått igang en nostalgisk runde med BF vietnam :D ingenting som å puttre rundt i helikopeter mens man hører på svin-tøff musikk fra 60-70 tallet:D

Helt forbanna enig! Lenge leve BFV!
"Du-dudu-duuuduu-dududu-duuuduuu"

FragnastiC
14-03-2008, 12:16
Totalt off-topic, men hva gjorde du oppe på den tiden FragnastiC? O.o Hadde du ikke lagt deg eller akkurat stått opp?:|

No sleep for mr FragnastiC.
Sover ikke jeg, ihvertfall ikke om natta, funker bra det, kan game litt før jeg drar på skolen + spise ordentlig : )
^^,
Hvorfor lurte du på det ?

UberNabben
14-03-2008, 19:02
Jeg syns fortsatt Bf2 er et knall spill! Er bare så utrolig synd at det ikke er poppulært enda. Savner den gamle tiden da alle sammen spilte det så utrolig mye!

Men CoD4 er også et knallspill!;D