Log in

View Full Version : Når?

mrhenrik
13-03-2008, 23:47
Sorry hvis dette er obvious, har lett rundt omkring og finner ikke svaret.. Når skal vi komme på onsdagen? Er første gang på TG. Vi vil jo gjerne få satt oss ned før verste kaoset begynner, kanskje til og med finne noen soveplasser. Når på dagen bør vi komme? :p

Takk! :)

- mrhenrik

merilin
13-03-2008, 23:48
Sjekk FAQ'en på gathering.org. Der står det at dørene åpner klokken ni :) Når det gjelder soveplasser så finner du de når du faktisk skal sove. Det er rett og slett ikke plass til at hver og en deltaker skal reservere sin plass på soveområdene :)

aviruse
13-03-2008, 23:49
dørene åpner kl 9:00

se her: http://www.gathering.org/tg08/faq.html#tg08.faq.when

mrhenrik
13-03-2008, 23:58
Ah, FAQ. Eneste stedet jeg ikke sjekket, yay!

Takk for svar, begge to. :) Tråden kan gjerne stenges med mindre noen har noe fornuftig å legge til.

eladmir
14-03-2008, 01:15
jeg kan alltids legge til noe, men om det er fornutig eller ikke får du bestemme :)

men i allefall: vis du vil komme FØR kaoset starter burde du være der veldig tidlig, jeg vil faktisk påstå at det er så godt som umulig å være der før kaoset starter. men det er fult mulig å komme etter kaoset er over. tipper det starter å roe seg ganske bra rudnt klokka 12.så blir det bare roligere utover, men de første timene etter klokka 9 er det kaos. :)