Log in

View Full Version : Skal man ha med kopi av billetten..?

Jan Ola
16-03-2008, 18:30
Åssn skal man ta med en elektronisk billett på tg? Husker det var no problemer med det da jeg var der sist, men det er 2 år sia så jeg husker ikke åssn jeg gjorde det :P

Holder det med å si navnet man er registrert med på partyticket?

Ja, jeg har leita etter informasjonen. Har ikke funni riktig kategori på tg-sia engang.

marilla
16-03-2008, 18:37
http://www.gathering.org/tg08/pakke-liste.html

"Billetten/billettnummer/PTN-kort."

Du kan mao enten printe ut billetten fra PDF-en du finner i PTN (med mindre du har knyttet den til et PTN-kort), eller bruke PTN-kort om du har det. Det er også noe greier med å knytte visakort til billetten, men det har jge ikke helt fått med meg hvordan funker, kan hende noen andre har mer info om dette. Skriv gjerne ut billetten i flere eksemplarer for din egen del (og dersom det er blekkutskrift og det regner osv..) , og notér ned hvor du sitter.

zoylster
16-03-2008, 18:41
Dersom du ikke har PTN-kort så gjør du følgende:

Gå på Your account og trykk på en av billettene, under all den informasjonen anngående billetten vil det stå
"The user of this card does not seem to have a member card, so the easiest way to use a ticket is to print a paper ticket and bring that, you can do that here"
Trykk på "here", åpne pdf-fila og print. Da du kommer til Hamar viser du legitimasjon og billetten(e) du printet ut.

[EDIT]
Der var jeg for sen gitt :p