View Full Version : Skal man ha med kopi av billetten..?
Åssn skal man ta med en elektronisk billett på tg? Husker det var no problemer med det da jeg var der sist, men det er 2 år sia så jeg husker ikke åssn jeg gjorde det :P
Holder det med å si navnet man er registrert med på partyticket?
Ja, jeg har leita etter informasjonen. Har ikke funni riktig kategori på tg-sia engang.
http://www.gathering.org/tg08/pakke-liste.html
"Billetten/billettnummer/PTN-kort."
Du kan mao enten printe ut billetten fra PDF-en du finner i PTN (med mindre du har knyttet den til et PTN-kort), eller bruke PTN-kort om du har det. Det er også noe greier med å knytte visakort til billetten, men det har jge ikke helt fått med meg hvordan funker, kan hende noen andre har mer info om dette. Skriv gjerne ut billetten i flere eksemplarer for din egen del (og dersom det er blekkutskrift og det regner osv..) , og notér ned hvor du sitter.
zoylster
16-03-2008, 18:41
Dersom du ikke har PTN-kort så gjør du følgende:
Gå på Your account og trykk på en av billettene, under all den informasjonen anngående billetten vil det stå
"The user of this card does not seem to have a member card, so the easiest way to use a ticket is to print a paper ticket and bring that, you can do that here"
Trykk på "here", åpne pdf-fila og print. Da du kommer til Hamar viser du legitimasjon og billetten(e) du printet ut.
[EDIT]
Der var jeg for sen gitt :p