Log in

View Full Version : Dagsbilletter

Rebellinor
16-03-2008, 20:57
Bare lurer på når prisene for dagsbillettene kommer? ^^
Og er det sånn at man får kjøpt dem i døra der?

koz og klemz da.:D

marilla
16-03-2008, 20:59
http://www.gathering.org/tg08/dagsbillett.html

Her finner du all infoen du kan trenge om dagsbillett, tror jeg

Rebellinor
16-03-2008, 21:10
Okei. :)
Men hvordan skal jeg gjøre dette; jeg vil dra ned på lørdag, bli til søndag (lengre enn 08:00, så da blir det vel partypass) og ta med Xbox 360?
Hvis jeg blir ut søndagen, kan jeg ta med Xboxen da?
Dette er vel litt avsporing, men ja.. Vil bare være sikker. ^^

Scotty
16-03-2008, 21:28
Men hvordan skal jeg gjøre dette; jeg vil dra ned på lørdag, bli til søndag (lengre enn 08:00, så da blir det vel partypass) og ta med Xbox 360?

Du får ikke en egen plass ved dagsbilletter ;)

merilin
16-03-2008, 22:35

Det er ikke tillatt å ta med utstyr inn eller ut av hallen når man har dagsbillett. Hvis du skal kunne ta med utstyr inn/ut må du hvertfall ha partypass.
Selv om du får gjort om billetten til partypass så har du ikke egne plasser.

merilin
17-03-2008, 14:06
Jeg trekker tilbake det jeg sa i forrige post. Det er ikke tillatt å ta med utstyr inn/ut av skipet uansett om du har lov til å oppholde deg i skipet lenger.

Årsaken til at jeg sa det jeg sa, var at jeg trodde at de dagsbesøkende skulle få akkurat samme partypass som de andre deltakerne. Hvilket ikke stemmer.

Det riktige er at det ikke er tillatt å ta med utstyr inn/ut av skipet uansett. Det er kun de som har TG08-billett som kan gjøre dette.