Log in

View Full Version : Har billett, men mistet PTN kort..

Glennj
18-03-2008, 15:36
JEg har kjøpt to billetter. Den ene står på han og den andre på meg. Jeg har PTN kort, men han har mistet sitt. På partyticket står det at han har så da er ikke billettene i pdf.

Hva gjør vi da? Får ikke printet ut billetten hans :S..

Crazy_Man
18-03-2008, 15:51
Biletten MÅ du ha uansett

Scotty
18-03-2008, 15:54
Er det ikke mulighet for å fjerne PTN kort igjen? Husker at det var noe sånt..

Glennj
18-03-2008, 15:55
Hvorfor kunne det ikke bare vært pdf filer der hele tiden? Stress for de som finner ut at ptn kortet er borte :S.
Er det mulig å få tak i de pdf filene? Hjelper det å ha med billettnr og leg? :S

Gilion
18-03-2008, 16:02
Så lenge du har med leg, skal det ordne seg. Dog det vil ta litt lengre tid, og dersom alle gjør dette vil køa bli ekstremt mye lengre, og det vil vi vell ikke ;)
Men ja, ta med leg, så ordner det seg. PTN/billett helst, men vi nekter deg ikke å komme inn uten.

merilin
18-03-2008, 16:03
Mener det skal være mulig å melde PTNkortet sitt som tapt. Den blir da "fjernet".
Hvis det likevel ikke fungerer og sånt så må han skrive ned billettnummeret. Sammen med billettnummeret og legitimasjonen hans vil vi kunne sjekke med databasen og verifisere ham :)

Ingen grunn til panikk!

Oki, Gilion var visst raskere ;)

Glennj
18-03-2008, 16:04
Takker for raskt svar =). Er sånn "report lost card" på PTN. Vet ikke om pdf filene dukker opp da. Men tar med leg osv. Kommer ikke så veldig tidlig så blir ikke så mye kø bak oss :P.

mdj
18-03-2008, 16:05
Logg inn på partyticket.net - Your Account - Member Card - Trykk på kortnr - trykk på I have lost this card, mark it at lost.

Og da har du tilgang til din billett i pdf