Log in

View Full Version : Mistet kameraet mitt, eek! (Stjålet?)

Inception
20-03-2008, 18:06
Er det noen som har funnet et svart Samsung NV8 kamera på veien fra parkeringen til inn i skipet, eller i skipet rundt rekke 5? Dypt savnet..

Kom til Rekke 5, Plass 66, eller til informasjonen, hvis du har funnet det! Håper på noen ærlige sjeler der ute.. :)

Gilion
20-03-2008, 18:17
Vræl for en sig!

On-topic: Gå til info:desken og få raportert det i lost and found.

Inception
20-03-2008, 19:38
Det har jeg gjort.. og mens jeg gjorde det stjal noen sengen min også.. Tviler på at jeg kommer hit igjen neste år for å si det sånn.

Scotty
20-03-2008, 19:41
Det har jeg gjort.. og mens jeg gjorde det stjal noen sengen min også.. Tviler på at jeg kommer hit igjen neste år for å si det sånn.

Det har stått på tavla at man skal fjerne alt soveutstyret sitt når man ikke sover, slik at det ikke blir tatt av andre :)
Men må si at du har vært ekstremt uheldig. Men åssen klarte du å få kameraet frastjålet?
Gikk du fra det liggende på bakken eller noe slikt?

Inception
20-03-2008, 19:47
Altså, det sto jo ikke akkurat i veien da, og alle madrassene rundt står jo som de står, ingen som har rørt dem.
Og nei, sto på pulten.. Burde jo ikke vært mulig, helt sykt lavmoral..

Elverum
21-03-2008, 02:36
Må le når folk stjeler senger til andre!..
Men det bør vel ikke være så vanskelig å finne igjen sengen egentlig??
Litt samarbeid med Sec Crew osv så BURDE det gå greit.
kriminelle på tg burde blitt slått hardt ned på!!
Men det gjør det sikkert ikke ^^

mr_james
21-03-2008, 03:12
La ut madrassen min før aoc starta i går kveld, da jeg skulle legge meg etterpå var den borte :/

så blir vel betonggulvet vis jeg ikke får låne noe av en kamerat

DfenZ
21-03-2008, 03:44
madrassen min ligger oppå baggen min som fungerer utmerket som fotstøtte : )

Zarbon
21-03-2008, 05:32
La ut madrassen min før aoc starta i går kveld, da jeg skulle legge meg etterpå var den borte :/

Da kan du rett og slett takke deg selv - de som legger igjen madrasser etc for å "okkupere" plass kan ikke forvente annet enn at det blir flyttet/borte.

merilin
21-03-2008, 12:41
kriminelle på tg burde blitt slått hardt ned på!!
Men det gjør det sikkert ikke ^^

Selvfølgelig blir de det. Tyverier anmeldes, men det er også opp til offeret om han/hun vil at den som stjal skal anmeldes.

Inception
21-03-2008, 13:13
Såklart anmeldes tyverier, men tviler på at det hjelper å anmelde noe i en hall med 5000 mennesker.

Turbinefire
21-03-2008, 14:55
da jeg var på tg06 ble madrasser som lå igjen kasta unna så mest sannsynligt ligger senga en plass... og det må du forvente når du legger fra deg en sengfor og okupere.

det er over 4 tusen folk og skulle alle okupere så hadde det blitt kaos... rett og slett og bare lete litt så finner du senga di

Elverum
21-03-2008, 15:36
Blir man ikke kasta ut av tg?? permanent liksom?..
Folk som stjeler er jo noe man ikke har interesse av å ha på the gathering.

merilin
21-03-2008, 15:37
Blir man ikke kasta ut av tg?? permanent liksom?..
Folk som stjeler er jo noe man ikke har interesse av å ha på the gathering.

Det kan godt være. Security har svartelisteopplegg, men hva som er konsekvenser for ditten og datten vet jeg ikke noe om dessverre.

Det er klart at vi ikke ønsker tyverier i Vikingskipet, så det kan godt hende at den personen svartelistes.

Localhost
21-03-2008, 21:36
Gjør som noen av oss og sett opp webcam på plassen din.

Porsta
21-03-2008, 21:46
Synd dette, men er litt dritt med alle madrassene som bare ligger der og ikke blir brukt og tar masse sove plass andre kunne ha brukt.

Inception
22-03-2008, 03:41
Den var ikke så dum, Localhost. Jaja, får se om jeg får noe igjen på forsikringen..