Log in

View Full Version : TG biletter 09

Cheri
25-03-2008, 01:18
Heisann;) jeg vett dette er litt i overkanten av tidligg å spøre om dette.

Men hvordan kjøper jeg biletter til TG09 fordi jeg fatter ikke hellt Partyticket. jeg fikk ikke tillbud dagen de la ut TG08 bilettene og fatter ikke hvorfor:confused: Kunne noen kansje hjelpe meg eller guide meg gjennom det helle:S?? :)

Extreme_H_H_H
25-03-2008, 01:28
ok, først, sørg for at du har en account.

Så, når de annonserer kø, eller lotteri nærmere november mnd.
så melder du deg på.

Da vil du få mail når du kan bestille billetter.

Når du har kjøpt billetter, er det kun å vente på at du kan velge hvor du skal sitte...

Men du må også sørge for at din bill. er bruker-registrert til deg.

Etter dette er det bare å glede seg ;)

Cheri
25-03-2008, 16:25
Hvor mye koster ca 2-3biletter? :)

Oxarix_ffs
25-03-2008, 16:30
Hvor mye koster ca 2-3biletter? :)

I år kosta en bilett 800 kr og 37 i PTN avgift ;P Så prisen på TG09 er vel ukjent (Så vidt jeg vet) :]

Zakura X
25-03-2008, 20:42
Billet prisen til neste år er ukjent og kommer ihvertfall til å være det til moms saken er over

Aiin
26-03-2008, 06:23
Billettsalget pleier å starte rundt starten av Desember (rundt 1. Desember).. Så det er bare å følge litt ekstra med rundt den tiden ;)
Er ikke noe stress med å få tak i billetter uansett. Er nesten alltid noen igjen til og med noen dager før TG :)

mrhenrik
26-03-2008, 16:16
I år kosta en bilett 800 kr og 37 i PTN avgift ;P Så prisen på TG09 er vel ukjent (Så vidt jeg vet) :]

Hvis det blir TG09 blir det nok like billig som fjorårets tenker jeg. I tillegg sa dem at pengene som skulle gått til forsøk på å tilbakebetale moms skulle enten brukes på et enda bedre TG09 eller billigere billetter, så mulig det blir enda billigere også. :P

Personlig håper jeg prisen blir som ifjor, eller like dyr som i år. Bruk heller penga til ting vi trenger! ;)

solbekk
27-03-2008, 09:35
Hvis det blir TG09 blir det nok like billig som fjorårets tenker jeg. I tillegg sa dem at pengene som skulle gått til forsøk på å tilbakebetale moms skulle enten brukes på et enda bedre TG09 eller billigere billetter, så mulig det blir enda billigere også. :P

Personlig håper jeg prisen blir som ifjor, eller like dyr som i år. Bruk heller penga til ting vi trenger! ;)

Jeg likte billettprisen i 07, hadde jeg råd til å kjøpe 2 :) Og jeg hadde fortsatt penger til å kjøpe nok mat.. Mat er tingen.. Masse masse mat! <3

Extreme_H_H_H
27-03-2008, 14:34
Mat er tingen.. Masse masse mat! <3

Der sa du det ;) ikke bare bruk opp alle pengene dine på å dra dit.. Husk på at du skal leve der også...

merilin
27-03-2008, 14:43
Det er ikke mulig å kjøpe billetter før utpå vinteren i 08, og prisene er selvfølgelig ikke klare før utpå høsten. Ingen vits i å spørre om det igjen ;)

Da tråden begynner å gå offtopic stenger jeg denne.