Log in

View Full Version : Musikk

Extreme_H_H_H
10-04-2008, 12:17
Halloen =) Tenkte jeg kunne starte en ny topic som omhandler musikk...
Er det noen her som lager musikk? og i såfall hvordan musikk lager dere, link osv?

Så er det jo seff musikksmak da, Personlig så hører jeg på nesten alt som er utenatt meste av metall, det blir for hardt i mini ører...

Men hører jo en del på System of a Down, The killers, Marillion, Fish, KMFDM, Kayne West, en del annen hip/hop som er litt lokal, og en del DJ`s, nesten ikke Tiesto though. Også liker jeg electronica musikken til Figment(han som hadde åpningsshowet tg07), og Ola Prøys. Listen er lenger, men orker ikke å lage en lang liste nå...

Så som dere ser hører jeg på det meste egentlig :)

Men liker spesielt å høre på musikk til folk som ikke er så kjente, fordi det er ekstremt mange folk som er flinke til å lage musikk der ute.. Er derfor jeg også lurer på om det er noen på forumet her som lager musikk...

Selv kan det hende jeg knoter litt i Frutyloops, elelr Reason til tider... Men er skjeldent jeg kommer med noe lyttbart =)

[4th-age] Tirza
12-04-2008, 02:03
Jeg har satt meg som mål å bli god i Reason innen neste TG, jeg føler at de kreative compoene trenger flere deltakere. Så det er nå mitt mål, skal du være med, Extreme? :P

Extreme_H_H_H
12-04-2008, 17:09
Trur ikke jeg skal være med til neste år nei... men øver støtt ;) har ingen release enda som du får høre heller... Jeg hoder mer på i Frutyloops jeg da egentlig... litt enklere, men lpanen er å hoppe til Reason snart...

[4th-age] Tirza
14-04-2008, 21:15
Jeg synes du skal bli med, du har til og med en tjuvstart på meg, siden jeg ikke har begynte engang, hehe. Fyr løs :D

Extreme_H_H_H
17-04-2008, 00:33
hehe... Nja... Frutyloops er jo EZ-mode i forhold til Reason da.. men jeg skal anskaffe meg en MIDI-keyboard før jeg begynner å fordype meg i reason...

Men for guds skyld... klarer jeg å få fram noe som man kan høre på uten om å få lyst til å ta selvmord, skal jeg tenke på å signe meg opp til musikk compoen jeg ;)

Men for tiden bruker jeg mer tid på 3D Studio Max, ettersom jeg vil prøve å få en god portfolie til jeg skal søke Noroff til neste år...

Men som sagt.. man får se hva som skjer npr jeg har for mye tid på meg...

[4th-age] Tirza
23-04-2008, 23:04
Høres bra ut, har jaggu lyst på MIDI-keyboard selv, faktisk. Håper du får mye fritid, da, hehe :D

Extreme_H_H_H
28-04-2008, 12:00
Hmm.. Nja... fritid blir begrenset, men skal nok se om jeg får surra meg til noe... jobber omtrent hele sommeren, og på fritiden blir det mest sosialisering....