Log in

View Full Version : Trenger litt hjelp med en sang her:

Darkstorn
13-05-2008, 14:42
Hei sann alle sammen,

Jeg har irritert meg noe vanvittig over at jeg ikke har funnet navn/artist til denne sangen. Jeg har prøvd i rundt 4 mnd nå, og det er fortsatt like irriterende.

Derfor tenkte jeg at det å spørre her kanskje kunne være en god idé, og forhåpentligvis vet noen av dere det.

Jeg legger til et attachment som er et rundt 4 -5 sekunders langt klipp fra sangen, nok til å muligens identifisere sangen. (.zip fil med en .wma fil når du åpner .zip filen) Hvis noen tror de vet det, men allikevel trenger litt mer av sangen har jeg et 30 sekunders klipp (for stort til å laste opp), kan dere sende meg en private message så kan jeg eventuelt sende klippet over MSN e.l.

Håper noen vet navnet/artist,

189

Takk

Extreme_H_H_H
14-05-2008, 09:30
Det er en remix av Nelly furtado - All good things, etter det jeg kunne høre... mulig jeg kan ta feil da... Men det er det eneste jeg kommer på kan ligne...

Darkstorn
14-05-2008, 23:25
Det er en remix av Nelly furtado - All good things, etter det jeg kunne høre... mulig jeg kan ta feil da... Men det er det eneste jeg kommer på kan ligne...

Skal se litt rundt jeg, prøver å høre med en del kamerater.

Takk uansett ;) Alt hjelper

Extreme_H_H_H
15-05-2008, 10:52
bare hyggelig =)

Darkstorn
28-07-2008, 01:25
Kan si med ganske stor sikkerhet nå at dette ikke har noe med All Good Things Come To An End å gjøre.

Hvis det er andre som har flere forslag så hadde jeg satt stor pris på det :D

marilla
28-07-2008, 16:56
Jeg hørte på den, og det hørtes, som Extreme sa, VELDIG ut som en del fra all good things. Men om du er helt overbevist om at det ikke er den - i have no clue.