Log in

View Full Version : Age Of Conan

Zakura X
01-06-2008, 21:10
Noen som har, eller har prøvd age of conan?
En kamerat av meg har spillet etter at jeg mer eller mindre har fått han til å kjøpe det :P
Har selv drit lyst til å prøve det ettersom det ser veldig bra ut.

Cuddrow
26-08-2008, 13:18
Muligens litt seint å poste her, men for min del var AoC en MASSIV nedtur. Skal ikke engang gå i detalj. Alt var feil med det spillet, og jeg har aldri tenkt å røre det igjen. Ultimat og intolerant, ja, men makan til hype -> nedtur har jeg aldri vært borti før. Noen andre med meninger om spillet?

solbekk
26-08-2008, 15:25
Pen blanding av World of Warcraft og Guild Wars.. Epic fail etter min mening.

oleerik
26-08-2008, 15:28
Du kan få kontoen min hvis du ikke har lyst til å kjøpe spillet.. Har ikke spilt masse men har noen greie levler da :)

marilla
26-08-2008, 15:33
AoC _ser_ pent ut, om ikke annet. Jeg har ikke fått spilt det selv, da min midlertidige stasjonærpc ikke vil kjøre det noe særlig smooth (selv om den er godt over minimum-req).

Tror uansett ikke jeg vil prøve det ordentlig, da det jeg har sett ikke imponerte meg (sånn, utover det grafiske). Blir vel heller et lite gjensyn med WoW når wotlk-kommer, for å dytte min ene karakter opp til 80 mens det fortsatt er lett. :P

solbekk
26-08-2008, 15:34
Tror uansett ikke jeg vil prøve det ordentlig, da det jeg har sett ikke imponerte meg (sånn, utover det grafiske). Blir vel heller et lite gjensyn med WoW når wotlk-kommer, for å dytte min ene karakter opp til 80 mens det fortsatt er lett. :P

Quitter wow for godt når wotlk kommer.. Det blir bare totalt messed up da :|

Cuddrow
26-08-2008, 16:54
Jeg hater egentlig å si det, men Conan var omtrent nøyaktig slik jeg så det for meg. Det kunne bare ikke fungere, og for min del, så tror jeg aldri det vil bli no' bra. Grafisk pent, men i det hele tatt dårlig gjennomført på alt annet.

AtomiC
26-08-2008, 21:31
Nei Conan var skuffende. De lovte mye, men det var som en nyfødt baby som døde raskt.

Aiin
26-08-2008, 22:15
Må igrunn si meg enig med folka her.. Dem hadde masse finfine idéer om at alt skulle være så flott og over-all-forventning. Men blei veldig skuffet. Det var bare ikke morsomt, i min mening.

Btw, hørte noe snakk om at det har havnet på børsen? Noen som kan bekrefte / avkrefte dette?

@ Solbekk: Ikke vær så sikker på at det blir fucked up når WotLK kommer. Forhåpentligvis har Blizzard lært av sine feil pga. Burning Crusade. Blizzard er som oftest flinke i det dem gjør, så jeg har ihvertfall fine forhåpninger. Men, only time will show, I guess.

Cuddrow
27-08-2008, 00:29
Burning Crusade var ikke ille i det hele tatt. Folk mener det var for hardcore, men det var hardcores som ble shafta til syvende og sist. Jeg har hatt mye moro på alle områder i TBC, så jeg venter spent på WotLK.

oleerik
27-08-2008, 10:43
Må igrunn si meg enig med folka her.. Dem hadde masse finfine idéer om at alt skulle være så flott og over-all-forventning. Men blei veldig skuffet. Det var bare ikke morsomt, i min mening.

Btw, hørte noe snakk om at det har havnet på børsen? Noen som kan bekrefte / avkrefte dette?

@ Solbekk: Ikke vær så sikker på at det blir fucked up når WotLK kommer. Forhåpentligvis har Blizzard lært av sine feil pga. Burning Crusade. Blizzard er som oftest flinke i det dem gjør, så jeg har ihvertfall fine forhåpninger. Men, only time will show, I guess.

Riktig. Er nokså spent på Wotlk. Mange spennende forandringer! Kanskje spillet endelig blir litt bedre for oss som liker å raide og drive på i grupper, istedenfor at man hele tiden skal gå PVP, det er jo det blizz har lagt opp til dessverre.

Aiin
27-08-2008, 14:35
Riktig. Er nokså spent på Wotlk. Mange spennende forandringer! Kanskje spillet endelig blir litt bedre for oss som liker å raide og drive på i grupper, istedenfor at man hele tiden skal gå PVP, det er jo det blizz har lagt opp til dessverre.

Stemmer, håper på mer PvE availability, da PvE disse dager tar _mye_ tid, men det er det jo også guildene som legger opp til. Men så skal det være sagt at om man skal nå til end-game content i disse dager må man være hardcore. Og det er litt leit, i mine øyne.

tigersager
27-08-2008, 19:48
Jeg har jo spillt age of conan, og det spillet er drit lett i seg selv innefor quest og sånne ting, man trenger ikke være den glupeste i engelsk for å kjønne hva man må gjøre, og der er en veldig stor fortdel for min del

Extreme_H_H_H
28-08-2008, 09:17
Jeg syntes Age of Conan var fett jeg... Noe annet en wow for a change, og apropo wow, så ble det fucked up når TBC kom ut, det ble for lett, hvis man ikke har full epic etter 1 mnd etter du er hitta 70 er du jo nub, pre tbc sikla folk etter en eneste epic, og det var mye vanskligere å spille generèlt spør du meg.

Age of conan er unikt pga combat systemet som falt i min smak, ga en liten tekken twist i mine øyne = man kan ikke bare sette på auto attack å grinde liksom. Og ting i spillet tar generèlt laaang tid, noe som er gøy for de som ikke bare har lyst til å pvp`e, og Storyen helt i starten er ganske unik, og måten man starter på er noe som er litt deiligere enn ett felles starting area på vanlige servere... det gir deg tid til å finne ut av ting får du møter på folk som ganker...

Cuddrow
28-08-2008, 12:15
Det er kule konsepter i Conan, men combat-systemet var jo helt hjernedødt. Usynlige, unaturlige hitboxes, uklar damage range, ingen swing timers. Det var til syvende og sist bare utrolig dårlig. Jeg satt der med 100 abilities og det føltes som om det var ett fett hva jeg brukte. TBC var veldig bra i starten, da det faktisk hadde attunements og badges/arena ikke var så overlegent som det er nå. Hardcores hadde det bra, casuals hadde det kjipt. Nå er det snudd på hodet.

Kalars
01-09-2008, 14:04
Funcom satset for hardt på grafikken, og lite på å få et bra gameplay!

oleerik
01-09-2008, 14:20
Funcom satset for hardt på grafikken, og lite på å få et bra gameplay!

Jepp.. Dessverre. Hadde gledet meg til spillet, og ble skuffet når jeg spilte det selv. Likte VELDIG godt de første 20 levlene, bra og godt gjennomført historie. Spilte så til lvl 30 og gadd ikke mer. Ble for kjedelig og mange bugs rett og slett. MEN, og det er ett stort men: Funcom har virkelig gode, snille og flinke GMs,, noe blizzard kan lengte lenge etter :)

solbekk
01-09-2008, 21:03
blizzard kan lengte lenge etter :)

Ja huff det er noe jeg ikke vil savne etter å ha sluttet med wow. JEG har sluttet! PRAISE TEH LORD!:D

oleerik
01-09-2008, 22:09
Ja huff det er noe jeg ikke vil savne etter å ha sluttet med wow. JEG har sluttet! PRAISE TEH LORD!:D

har nettopp startet smått igjen. Har kjæreste og jobb osv, så mye spilling blir det ikke.. Ett level nå og da.. Det er kos det :) Liker nok wow bedre enn AoC..