Log in

View Full Version : KANDU's Hjemmesidedesign konkurranse

Aiin
13-08-2008, 13:06
God morgen, godtfolk!

Jeg var just inne på Kandu's Hjemmeside (http://www.kandu.no/) for å se etter nyheter, og fant den Designerkonkurransen dem satt ut for en stund siden for at hjemmesiden dems skulle bli litt frisket opp.

Tidsfristen er ute (31ste Juli, 23.59), men jeg ble veldig fristet til å ihvertfall se innleggene i denne konkurransen! Og ikke minst vinneren!
Det står at vinneren skal bli annonsert den 7ende August, men det har jo vært, så har ikke helt fått med meg hvem som gikk av med seieren på 2.500,- NOK.

Håper det er noen her som kan legge frem hva dem bidro med, eller har litt annen informasjon i saken? :)

//Ole

merilin
13-08-2008, 15:41
Tidsfristen er ute (31ste Juli, 23.59), men jeg ble veldig fristet til å ihvertfall se innleggene i denne konkurransen! Og ikke minst vinneren!
Det står at vinneren skal bli annonsert den 7ende August, men det har jo vært, så har ikke helt fått med meg hvem som gikk av med seieren på 2.500,- NOK.

Hei!

Vinneren er ikke annonsert enda, men styret holder på å ta avgjørelsen. Dette ble forsinket pga momssaken som dukket opp og den stjeler mye av tida. I tillegg så har styremedlemmene vært på ferie o.l., men en avgjørelse kommer forhåpentligvis denne uka :-)

Aiin
13-08-2008, 15:50
Ah, jeg skjønner.

Har du noen inside information om det kom mange bidrag e.l, Merilin? :)

Takker for svar.

merilin
13-08-2008, 15:58
Det kom flere flotte bidrag. Flere enn jeg ventet faktisk, og det er supert!
Kanskje man etterhvert kan kjøre designkonkurranse for gathering.org igjen? Ble gjort tidligere, men etterhvert kom det så få bidrag at man valgte å ikke utlyse konkurransen.

Kanskje det er nye tider nå, med flere flinke, kreative og ivrige hoder :-)

Aiin
13-08-2008, 16:16
Ja, hadde vært flott å kjøre igang en designkonkurranse til gathering.org. Masse talenter der ute som bare venter på å komme litt frem i rampelyset, si!

Hadde helt sikkert også vært mulig å laget en seperat konkurranse til banneren på gathering.org, da det er flere som designer banners o.l. enn hele layouts.