Log in

View Full Version : Beste måte og komme seg dit fra Trondheim?

Kalars
20-08-2008, 17:46
Hei, kan noen her fortelle meg den beste måten, eller den måten du reiste nedover og hva du synes om det.
Har nemlig tenkt litt på dette

TheCursedMuffin
20-08-2008, 18:23
Tog?:) (10regel)

marilla
20-08-2008, 18:44
Tog er veldig greit når du reiser med PC. Om du skal fly må du via oslo, og det blir fort endel timer. Du kan enten ta nattoget og komme til utsiden av skipet endel timer før det åpner (det har tradisjonelt sett åpnet rundt 09, men ingenting er sikkert for neste år), og henge med de andre som venter der, eller ta toget som går om morgenen /formiddagen fra trondheim, og komme til hamar på kvelden. Det er et lite stykke fra togstasjonen til skipet, men sjansen er stor for at du møter flere i samme situasjon på stasjonen, så det er nok en mulighet å spleise på taxi.

Kalars
20-08-2008, 20:49
Takker for alle svar!
Vurdere sterkt å ta tog, hvordan er det man har med pc'n? Skal jeg ta det i koffert osv?

krage
20-08-2008, 22:51
Tog er nok det greieste, dersom du ikke har tilgang på bil... det kan være noen benytter dette forumet for å søke etter passasjerer, og du kan også søke etter noen som kjører her.

Det har skjedd før at noen ildskjeler har tatt seg av å arrangere buss, det er jo da å foretrekke.

Med tog så kommer det litt ann på hvordan størelse på PC du har, men jeg ville anbefale å legge den i en bag koffert, og samme medesin for skjermen :-)

Taxi fra Hamar stasjon til skipet pleier å koste noe over hundre kroner, så uansett om du deler med noen eler reiser alene så er det overkommelig :-)