Log in

View Full Version : Frikanalen - ønsker du å publisere materiale du har produsert?

merilin
22-10-2008, 23:14
Hei!
Dette er kanskje av interesse for dere.

Frikanalen er en ny TV kanal på det digitale bakkenettet (rikstv)
Fram til jul er det prøvesendinger og jeg har fått lov av min sjef å kunne publisere materiale som dere produserer.
Det vil si alt fra musikk videoer, forskjellige kompoer. Kanskje du har laget en dokumentar om ett eller annet?

Når det gjelder formater o.l. kan du finne dette på frikanalen.no (http://www.frikanalen.no) og videoene kan sees på tv og på frikanalen.tv (http://www.frikanalen.tv)

Jeg hjelper deg gjerne også, så bare å ringe på 91856553.

Håper på raskt svar da jeg vil ha litt mer ungdommelig preg på kanalen og er veldig glad i TG og all den kreativiteten som finnes der.

Innslaget skal egentlig være på 29 min, men om det er lenger eller litt kortere kan jeg fikse dette.

Normalt koster dette, men har gjort det slik at dette blir gratis for dem som kontakter meg innen kort tid.

Hilsen Eileen Tennebø
Frikanalen

Vektern
23-10-2008, 11:21
Dere kan også kontakte meg på mail eileen@frikanalen.no om dere har noen spørsmål.
Jeg kan svare på denne tråden om det er noen spørsmål:)

tigersager
23-10-2008, 14:11
Dere kan også kontakte meg på mail eileen@frikanalen.no om dere har noen spørsmål.
Jeg kan svare på denne tråden om det er noen spørsmål:)

litt of-optic detta, men hvis det er en persjon fra TG crewet jeg husker best fra TG08, så er det deg! vet ikke om du husker meg men, hehe, hadde en klemme runde siste natta og du var jo da en av de veldig mange jeg klemte:D og også andre sitvasjoner du støtta meg litt:D

Vektern
23-10-2008, 14:18
Klart jeg husker, alle deltagerene betyr himlanes mye for meg. Og klem kan vi fikse på TG 09:)
Bra jeg kan utrette noe posetivt:)

tigersager
23-10-2008, 14:26
Klart jeg husker, alle deltagerene betyr himlanes mye for meg. Og klem kan vi fikse på TG 09:)
Bra jeg kan utrette noe posetivt:)

Du klarte å lette litt på humøret mitt så TG08 ble jo da enda bedere for min del! bra vi har sånne som deg! stå på!

Vektern
23-10-2008, 14:34
varmer veldig å høre det:)
Håper TG 09 blir enda bedre, og er det noe så er jeg der på TG

og om du vet om noen som har en video de vil ha slengt ut på TV så må du også si ifra:)