Log in

View Full Version : kampanje for endring ;)

verminator
19-03-2002, 19:39
onsdag kl 23:00 skal Subsoniq mixe live i 1 time på storscenen

noe jeg seff synes er altfor lite, ettersom at musikken er FET som faen, og gutten har et STORT dj-talent

så nå må folk sende mail til de som er ansvarlig for liveshows/scene saker (scene sjefene) elns og mase på at han må få spille mer enn bare en lusen time ;-)

de som har vært på atlantis 2000, biblos og andre div plur partys har sikkert hørt han spille ;-)

www.subsoniq.nu for å sjekke ut mixer av han osv ;-)
mye fett der

mvh
vermi ;-)

term_0z
20-03-2002, 15:29
Så lenge han ikke plager meg, og jeg slipper å høre musikken er
det greit for min del.

Fanden
20-03-2002, 16:14
1time holder i plenty synes jeg...
Tviler på at jeg kommer til å høre på musikken hans, kommer til å ha med meg et svært headsett. :p

-nednaF

Neurook
20-03-2002, 20:28
Og dette er det vi har headsets med Aphex Twin på for.

Jonte
02-04-2002, 12:54
Den Dj`en var faen så talentløs...for det første var det bare de tre første sangene han spilte som var bra...også var han elendig til å mixe...t.o.m. jeg hadde spilt bedre! Sorry ass....

r-0X#Zapchud
02-04-2002, 16:15
uff ja, den ungen gjorde mer vondt enn godt, og det var noen jeg snakka med som vurderte å dra hjem hvis det skulle fortsette å være slike "show" utover...

lyden er fet (men ALT for høy) kun for de som står borte ved scena, for de som sitter rundt i salen er det utrolig irriterende!!

håper de driter i å ha noe slikt neste år!

verminator
10-04-2002, 15:11
Originally posted by Kembo_tommy
Den Dj`en var faen så talentløs...for det første var det bare de tre første sangene han spilte som var bra...også var han elendig til å mixe...t.o.m. jeg hadde spilt bedre! Sorry ass....

*lattiss* ettersom at du bare sitter å nerder foran pcen istedenfor å gjøre noe ut av det

hvis du har så bra mixe skills, hvorfor spilte ikke du?
ooh.. jeg glemte det.. du er visst ikke kjent du, altså med andre ord. DU SUXX på mixinga..