Log in

View Full Version : Respons på hylledesign

Daniel
25-02-2009, 21:08
Heisann!

Har laget et utkast til en hylle i SketchUp, som jeg lasta ned og prøvde for første gang i går, så resultatet er dog ikke så veldig fancy akkuratt men.

Ønsker en hylle som er orginal, men også praktisk.
Lurer litt på om skapene på hjørnene muligens tar alt for mye bordplass!?

Ellers tar jeg i mot all konstruktiv kritikk med takk :)
http://bildr.no/view/353945

Freakzor
25-02-2009, 22:05
den hylla så egentlig grei ut den, hvor mange sitteplasser er det? og kan du si hvor høy den skal vere osv? :)

Estella
25-02-2009, 22:13
hvor mange plasser går en utover?

Daniel
25-02-2009, 22:20
Det er 2 plasser foreløpig.
Hylla/skapene er 60 centimeter høy(e), den øverste hylla er 25 cm dyp, den nederste er 15 cm dyp og 10 cm over bordet (for å få skjermene opp sånn at jeg får bedre plass til ting og tang aka rot på bordplata).

Den nederste hylla skal gjøres smalere på endene, også lager jeg hull i skapene på siden, sånn at den kan trees inn i skapet og festes med en bolt på innsiden, så det ikke går an å dra den ut igjen, pluss at jeg da får en hylle inni skapet også. Dørene får lås.

Freakzor
25-02-2009, 22:28
siden det er 2 plasser tror jeg ikke det designet vill passe egentlig, da kommer det til å bli veldig trangt, ihvertfall utifra hvordan det ser ut på bilde... tror kansje du burde gjøre skapene mindre eller no....

Daniel
25-02-2009, 22:44
har målt opp litt på fryseren våres som faktisk er omtrent like stor som to TG plasser ^^

Det ser rimelig greit ut, i og med at skjermene står på den lille hylla, og det er god plass til tastaturene foran skapet.. Men jeg jobber med en ny versjon nå hvor får skapene opp istede.

|monSter|
25-02-2009, 23:19
nice hylle.. plass sparende og praktisk.