Log in

View Full Version : Worklog: Hylle for to stykk inkludert projektor lerret

ctNt
26-02-2009, 08:27
Her er da det jeg har tegnet opp i SketchUp:

http://bildr.no/thumb/354286.jpeg (http://bildr.no/view/354286)

Dybde: 60cm
Lengde 160cm

Fint å få noen tilbakemeldinger!

Daniel
26-02-2009, 09:16
hvordan skal du få projektert bilde på det lerretet da?
Var en helt grei og fin hylle, med plass til deg selv og høytalerene :)

ctNt
26-02-2009, 09:40
Liten trestand i raden bak, med projektor på self..
Så bruker vi A\V Wireless reciever eller en lang HDMI kabel som teipes fast i gulvet eventuelt.

Evelen
26-02-2009, 09:51
Ser ok ut den, men så lenge bildet er inni selve hylla så vil ikke folk som ikke er rett bak dere se den.
Om dere fjerner veggene så vil mange flere se bildet.

ctNt
26-02-2009, 14:48
Dette var jeg klar over ja :) Har ikke helt bestemt oss om det skal være åpen eller stengt løsning på sidene :/ Vi får se :)

BlackkoZ
10-03-2009, 08:30
Hvilken type lerret er det snakk om?

Det som hadde vært mulig, hadde jo vært å plassert 2 store skapdører her, slik at du fikk oppbevaringsplass der, og så ett lerret på yttersiden. Da vil flere folk se selve lerrete, og dere vil få bedre oppbevaringsplass :)

henrik3k
16-03-2009, 13:15
spennende hylle. Grei løsning på det meste her ^^,

Det med lerettet kan jo muligens bli et problem.
Dere vil sikkert at folk rundt skal legge merke til hylla og seff lerettet :D
Dere kan jo som sagt tidligere fjerne sideveggene, eller så kan dere bare ha lerettet lengre frem ?

Turisten
22-03-2009, 21:05
1. Hvorfor må du ha med prosjektor på TG? Holder det ikke med skjermen din? Virker ikke som lerretet er passet for dere som sitter der uansett, men andre folk som sitter lenger unna, som helt sikkert er mer interessert i skjermen sin enn hva som foregår på lerretet.

2. De to støtteplankene som er imellom dere tror jeg kan bli litt plagsomme. Jeg ville satt de lenger inn mot midten (blir vel bakover på bildet), så dere ikke går på nervene at albuen eller underarmen deres dulter borti eller får problemer med å røre armen.

3. Ville heller satt pcen min i hylla over enn å ha et teit lerret der.. På tegningen virker det som at dere skal ha den på gulvet, og da blir det bare irriterende med mindre plass til beina og kabler kan også blir et problem.

4. Flott tegning :P