Log in

View Full Version : breakdance

q_Werty
22-03-2002, 01:53
hvor w00t hadde det ikke vært med breakdance-show på tg?
det hadde tatt av :D

tkalve
22-03-2002, 03:38
Vel. Nå prater jeg bare for meg selv, men jeg vil da tro at jeg noenlunde representerer gjennomsnittet her.

Breakdance? Vi nerder, vi drikker cola, og de fleste av oss ser på jenter. Dansing er stort sett utelukket!

Vi liker IKKE å bevege på oss, og vi ser det som stressende å se på andre som gjør dette i stor grad. Iallefall breakdance, som ofte innebærer at aktiviteten blir utført med større mengder klær på.

Jeg vil iallefall ikke ha breakdance på TG. Men det er jo bare meg, da. :)

- Thomas

Breiker
22-03-2002, 08:09
I de tidligere årene har det vært et slikt show og det skulle ikke forundre meg om det ble i år og!

NetSic
22-03-2002, 23:47
Brekkdans er ikke nerde aktivitet, man kan jo brekke bein bare ved å se på jo(derfor navnet?), og vil man absolutt se noen kaste seg rundt på golvet vil jeg heller sett på...hmm...jeg ville heller spillt Dead or Alive 3 på Xbox...men så er jeg nerd da(orntli' datanerd er jeg, ikke slik sager/platesliter med divx-filmer :D )

ByteX
23-03-2002, 19:39
"jeg ville heller spillt Dead or Alive 3 på Xbox"

og så kaller du deg nerd... ikke.no mer enn en middels gamer!

while(!is_coding(nerdlist->currentperson())){
updatenerdstatus(nerdlist->currentperson(), "delete");
}

tkalve
24-03-2002, 22:30
Originally posted by ByteX

Vel, ikke for å være vanskelig, men slik -jeg- forstod den kommentaren er det ikke en gamer..

"Jeg ville heller blitt spikret opp på veggen etter øyenlokkene, for så å bli tvunget til å blunker," antyder på INGEN måte at personen som kommer med uttalelsen LIKER å bli utsatt for denne typen lidelser.

Jeg tror nok at ByteX misforstod her.

- Thomas

NetSic
25-03-2002, 00:58
Originally posted by ByteX

while(!is_coding(nerdlist->currentperson())){
updatenerdstatus(nerdlist->currentperson(), "delete");
}

Jeg prøvde å finne noe som kunne ligne på brekkdans, og da er det vel egentlig nærtliggende å tenke på kampsportspill(Capoeira
er jo veldig lignanes brekkdans) Da det ikke finnes noe bra slike spill til pc, tok jeg det nermeste jeg kom...
Og seff spiller nerder også, tror du burde sjekke gjennom kodene dine for ett sted ligger det et filter som stenger ute folk som også spiller inniblandt, og da blir den listen din veldig liten etterhvert...

NetSic
25-03-2002, 01:02
Vel, ikke for å være vanskelig, men slik -jeg- forstod den kommentaren er det ikke en gamer..

"Jeg ville heller blitt spikret opp på veggen etter øyenlokkene, for så å bli tvunget til å blunker," antyder på INGEN måte at personen som kommer med uttalelsen LIKER å bli utsatt for denne typen lidelser.

Jeg tror nok at ByteX misforstod her.

- Thomas

tror det var du som missforstod her...jeg hadde heller prøvd brekkdans enne den torturen du forslo, men det er jo mye mere sivilisert å sitte ned med et spill(DOA3 er show spill det)...

og NEI jeg er ikke en gamer...men JA jeg spiller også spill