Log in

View Full Version : Worklog 3 manns hylle, enkel å sette opp

hiiviir
31-03-2009, 15:03
Jeg og to kamerater tenkte å lage en hylle til TG, dette er mitt andre år på TG, men mitt første med hylle. Vi fulgte en annen worklog(stiliasguide) men gjorde om litt og gjorde den mye sikkere(kanskje for sikker:p

Vi brukte to dager for å bygge den ferdig, men mangler å male den som vi skal gjøre til førstkommende helga (svart meed awesome flammer, siden vi sitter på fire):cool:

Jeg legger ut bilder om arbeidet og ferdig bildene kommer siden;)

Hylla ble 120 i høyden, 239,9 i lengden og 60 i breden:)
Hylla er ekstrem tung, men enkel å sette opp når du ankommer;)

Kommer mere bilder senere, kan også lage en step by step bilde serie, eller film til uka:P=)

Estella
31-03-2009, 15:11
ser bra ut den bortsett fra jeg veit ikke hvor lurt det er med ekstreme tunge hyller på bordene. er vell en grense hva de borde tåler vell

ellers var den fin

Larris
31-03-2009, 19:52
Så den blei litt tung...? Hmmm... Har hatt hylle på TG (skal ikke i år). Har noen tips; i stede for vegger av treplater (sponplater) stift på en duk rundt 3 av 4 sider (duken kan spraylakkes litt), I tillegg er vel ikke de 2"2 ene som dere har liggende nederst (horisontalt) nødvendig, eller?
Dere burde også lage dere ett par 80 cm 2"2 som dere kan sette fra gulvet og opp til bordplaten pga. det er da mulig å justere litt på pallene som bordplaten ligger på (bruker de paller enda?).

Men den ser bra ut og veldig solid :)

Kos dere på TG!