Log in

View Full Version : Attending The Gathering for the first time, and have no-one to go with?

The Gathering
15-12-2009, 21:40
It will probably seem extra scary to arrive at The Gathering and be all alone. A lot of new people and a high activity level will not make things easier. But did you know that there are other participants that would include you to their group, so that you wouldn't feel so all alone?

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/177/65/Attending-The-Gathering-for-the-first-time-and-have-no-one-to-go-with/)

HLSolbjorg
15-12-2009, 21:43
Nice! :)
Førstesidestoff, gratulerer TS! :D

Får håpe at fler joiner rekka deres nå da ^^

tigersager
15-12-2009, 22:54
Nice! :)
Førstesidestoff, gratulerer TS! :D

Får håpe at fler joiner rekka deres nå da ^^

Takk skal du ha, jeg må bare si at jeg et usetvanlig stolt over TS akkurat nå:D

Bimme
15-12-2009, 23:09
hehe, stas og komme på førstesiden ^^

Psychedelic
15-12-2009, 23:51
Fett å dra i år da, siden jeg skal sitte med dere gutta :)

tigersager
16-12-2009, 00:07
Fett å dra i år da, siden jeg skal sitte med dere gutta :)

Godt å høre!

Gleder meg virklieg til å forhåpnetligvis få et rush med påmeldinger og evt spørsmål:D Dette var kansje det beste som kunne skje med TS akkurat nå:D

killin1
16-12-2009, 00:57
Godt å høre!

Gleder meg virklieg til å forhåpnetligvis få et rush med påmeldinger og evt spørsmål:D Dette var kansje det beste som kunne skje med TS akkurat nå:D

ja: ) selv for jeg en glede, siden dette er andre året mitt på ts: ).

Tiger er langt i fra ego! han bruker ekstremt lite tid på seg selv, han er opptatt med deltagerne og deres behov. utrolig bra gjennomført.

EDIT: et annet pluss er jo at vi er som en vennegjeng der: ) det er lissom ikke stress og gå til fyren 10 plasser unna og spørre om vi skal stikke å spise : D

Ede
16-12-2009, 02:52
Nice. Skulle ønske det var noe slikt første gangen jeg var på TG. Akk, det var et forferdelig år det.

Gir en evig lang thumbs-up til deg, tigersager. Du gjør en viktig jobb. =)

HLSolbjorg
16-12-2009, 07:36
Ett bilde sier tusen ord, right? :p
merka dette når jeg holdt over fanen, men ingen andre steder xD

Bimme
16-12-2009, 19:03
Haha, morsom det mr hlsolborg

tigersager
17-12-2009, 14:39
hehe, stas og komme på førstesiden ^^

agree!

Men har vært litt dødt med mails de siste dagene etter at nyheten kom ut nå, hehe, men tenker det kommer når folk er litt mere sikkre;)

tigersager
24-12-2009, 04:36
Verken L4D eller L4D2 er med.. Er det virkelig så liten entusiasme for dette spillet i Norge? Jeg vet ihvertfall at jeg gjerne skulle sett det med, mht at det er det mest solgte spillet i år på Steam..

litt Off-Optic eller?

marilla-edit: Det var en post som hadde havnet i feil tråd her. Den er fjernet nuh!