Log in

View Full Version : Tickets will be put on sale Sunday the 27th of December 12:00 CET

The Gathering
27-12-2009, 01:00
Tickets will be put on sale as of Sunday the 27th of December 12.00 CET, and you can buy them on partyticket.net (http://partyticket.net/tg10/).

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/178/65/Tickets-will-be-put-on-sale-Sunday-the-27th-of-December-12-00-CET/)

HLSolbjorg
27-12-2009, 01:00
lotteri? eller selve køen?

There are 1173 participants in the lottery so far and more may come until man 28-12-2009 19:00:00 CET.

krage
27-12-2009, 01:07
lotteri? eller selve køen?

Salget av billetter, PTN kommer nok til å ha litt skiftende informasjon frem til da, men det er slik det skal være :-)

tigersager
27-12-2009, 01:52
ifjord klagde vi på at TG billettene kom for sent, ikke at jeg syntes at det kommer for tidlig nå, men jeg syntes det kom på vedlig kortvarsel og nå tenker jeg spess på hva marilla eller hva hu heter sa har om dagen "Julaften er uaktuelt. Jeg antar man kan si helt sikkert at alle vil få god frist til å sette seg i køen før starter om det blir tilfellet. Tidligere år har man vel gitt sånn .. 14 dagers varsel? 4 dager skjer ikke."

4 dager skjer ikke men under 12 timer er helt greit, heh, den skjønnte jeg ikke helt:P

merilin
27-12-2009, 02:25
Dette er nok noe KANDU må svare på.

SuperTeD
27-12-2009, 02:42
SuperTeD liker dette :D kort varsel, greit nok, men de som har satt seg i kø loker vel innom her ofte nok til å få med seg at det skal åpne:) og så må han som lovet å sende en mail til en first-timer få på seg skrivehatten sin:)

Ellers kan det nesten se ut som om KANDU prøver seg på et get-rich-fast-stunt da det ser ut som det er viktig å få inn penger før nyttårsaften. lå det en ubetalt regning i bunnen av bunken kansje?:)

merilin
27-12-2009, 03:05
Jeg regner med at det har noe med dobbeltmedlemsskap å gjøre. Det er vanlig praksis i organisasjonslivet at dersom noen melder seg inn for 2010 i slutten av 2009 så vil de også kunne registreres som medlemmer for 2009. Da får organisasjonen mer i statsstøtte, og de pengene antar jeg går til KANDUs aktiviteter inkludert TG.

tigersager
27-12-2009, 03:31
hvorfor står det på PTN at det starter på mandag kl 7?

og hvorfor er ikek denne oppdaterthttp://techserver.gathering.org/tickets

SuperTeD
27-12-2009, 03:38
Jeg regner med at det har noe med dobbeltmedlemsskap å gjøre. Det er vanlig praksis i organisasjonslivet at dersom noen melder seg inn for 2010 i slutten av 2009 så vil de også kunne registreres som medlemmer for 2009. Da får organisasjonen mer i statsstøtte, og de pengene antar jeg går til KANDUs aktiviteter inkludert TG.

genialt:)

Tigersager: PTN har vel alltid vært litt treige/unøyaktige å forholde seg til, så man får stole på en av kildene eller begge, og la det stå til:) da slippet ble annonsert for under 3 timer siden har man vel ikke hatt tid til å kontakte de som driver techserv^^

SnusVaffel
27-12-2009, 04:01
Okei, nå har jeg panikk! Jeg har ikke penger før den 15. Januar :O
Hva gjør jeg?!

HLSolbjorg
27-12-2009, 04:03
melder deg på og låner :)

SuperTeD
27-12-2009, 04:04
overtrekker kortet?:) det skal jeg iallefall ^^ der gikk nyttårsfeiringa gitt:/

SnusVaffel
27-12-2009, 04:06
Det har seg slik at jeg reiser til hytta klokka 11:00 imorgen, og jeg er fortsatt 17 år, så jeg har ikke kredittkort.

SuperTeD
27-12-2009, 04:12
da kjøper du billett over nyttår eller får noen til å kjøpe for deg:)

HLSolbjorg
27-12-2009, 04:15
Det har seg slik at jeg reiser til hytta klokka 11:00 imorgen, og jeg er fortsatt 17 år, så jeg har ikke kredittkort.

hvordan hadde du tenkt å betale da?

lån penger av foreldre?

SnusVaffel
27-12-2009, 04:18
hvordan hadde du tenkt å betale da?

lån penger av foreldre?

Gjøre som jeg gjorde ifjor. Gi dem cash og bruker kredittkortet. Men er bare jævla kjedelig at jeg sitter i en bil fra klokken 11:00 til sånn ut i 5 tia.

SuperTeD
27-12-2009, 04:24
turbo3g ftw?:)

tigersager
27-12-2009, 04:31
Gjøre som jeg gjorde ifjor. Gi dem cash og bruker kredittkortet. Men er bare jævla kjedelig at jeg sitter i en bil fra klokken 11:00 til sånn ut i 5 tia.

kan du ikke bare bruke mobilnett?

tigersager
27-12-2009, 04:59
TG billetten blir ikke noe problem for meg værtfall, mormor spanderer 1 billett på meg og de to andre billettene kjøper jeg selv og da bruker jeg mammas kort til dette:D

tigersager
27-12-2009, 07:33
genialt:)

Tigersager: PTN har vel alltid vært litt treige/unøyaktige å forholde seg til, så man får stole på en av kildene eller begge, og la det stå til:) da slippet ble annonsert for under 3 timer siden har man vel ikke hatt tid til å kontakte de som driver techserv^^

nei det vet jeg, skjenner jo ptn, men det står kl 7 enda den 28, og da håper jeg at det er 100% sikkert at det er idag kl 12 det skal skje og at det blir endra på iløpet av de neste 4 og en halv timene

merilin
27-12-2009, 09:02
Det skal skje i dag, så den datoen som står i PTN er nok feil.
Det er også tvilsomt at alle billetter blir solgt før nyttår. De siste årene har de siste billettene blitt solgt i døren på The Gathering. Så om du vet du vil dra nå, så vil du nok få tak i billett på et tidspunkt.

tigersager
27-12-2009, 09:06
Det skal skje i dag, så den datoen som står i PTN er nok feil.
Det er også tvilsomt at alle billetter blir solgt før nyttår. De siste årene har de siste billettene blitt solgt i døren på The Gathering. Så om du vet du vil dra nå, så vil du nok få tak i billett på et tidspunkt.

er ikke i tvil om at jeg skal dra nå, en ting er at jeg fikk TG billett av morra mi i jula, en annen ting er at jeg har TS som jeg må ta meg av, hehe, oh nå har jeg vært våken hele denne forbanna natta for å være klar til å kjøpe meg billett om jegk ommer framst i køen så jeg jeg klart å vekke 2 stk i TS crewet, så jeg føler meg egentlig litt ond, hehe, og nå har jeg fått overdose av kaffe så er litt gira nå for å si det mildt

tigersager
27-12-2009, 10:50
begynner å få noja her nå, det er 1 time og 10 minutter til billettene skal legges ut men på ptn står det fremdeles mandag kl 7, bah:S

krage
27-12-2009, 10:55
Jeg beklager at informasjonen her har vært mangelfull og at informasjon har kommet seint.

For KANDU er det viktig å få solgt og betalt så mange billetter med medlemskap innen 31. desember 2009. Dette fordi regelverket om statsstøtte til frivillige ungdomsorganisasjoner tillater at man i perioden frem til nyttår kjøper medlemskap for både 2009 og 2010. For alle våre medlemmer under 26 får vi støtte fra staten. Disse pengene bruker vi til å leie kontor, lager, kjøpe switcher diverse aktiviteter på The Gathering og andre aktiviteter gjennom resten av året i lokalene våre.

Jo mer penger vi får fra staten, jo mer gøy kan vi gjøre for medlemmene våre :-)

Igjen beklager at informasjonen har gått sakte her, og vært mangelfull.

--
Med vennlig hilsen

Andreas Lindrupsen
Styremedlem KANDU

tigersager
27-12-2009, 11:07
dette er kryss i taket! første gang jeg opplever at ptn starter noe før tia, hehe

Psychedelic
27-12-2009, 11:30
Nå blir jeg forvirra.. Sitter i en kø som har 600 og noe..

SuperTeD
27-12-2009, 11:33
Nå blir jeg forvirra.. Sitter i en kø som har 600 og noe..

du er nr 600 ognoe i køen, hva er problemet?:P selv er jeg nr 900 ognoe...:(

Psychedelic
27-12-2009, 11:37
du er nr 600 ognoe i køen, hva er problemet?:P selv er jeg nr 900 ognoe...:(

Jammen, tigersager sier jo til meg at han er nr. 11 i køen mens en annen smalt rett inn på shopen da han tidligere lå på plass 1000..

Synes det er rart bare jeg :P

krage
27-12-2009, 11:46
Ta det med ro :-)
Dere skal få tilgang til butikken og mulighet til å kjøpe billett i dag eller i morgen :-)
Dersom alt går som planlagt :-)

SuperTeD
27-12-2009, 12:22
Jammen, tigersager sier jo til meg at han er nr. 11 i køen mens en annen smalt rett inn på shopen da han tidligere lå på plass 1000..

Synes det er rart bare jeg :P

han lå nok ikke på plass 1000, men satte seg kansje i lotteriet når det var ca 1000 pers der. like før klokken 11 idag ble køen trukket, kameraten din var blandt de heldige som kom rett i shoppen, tigersager var blandt de "uheldige" som kom i pulje nr. 2. jeg og du fikk plasser endel lenger bak i køen. Det er ikke noe mysterium her, det er bare slik systemet fungerer:)

EDIT:)

Folkens :-)
Ikke forvirr dere selv mer enn nødvendig :-)
KANDU har pratet med PTN for å få køen til å gå raskest mulig i dag, og for at flest mulig skal få muligheten til å kjøpe billett uten at serveren dør. Så PTN flytter folk manuelt fremover :-)

Så i dag og muligens i morgen vil dere oppleve PTN som noe raskere enn normalt, og at dere kommer inn i butikken, uten at det selges tilsvarende antall billetter :-)

marilla
27-12-2009, 12:46
For min del må jeg sterkt beklage utsagnet om kort varsel, dette er et helt unikt tilfelle om man ser på tidligere år. Håper alle som vil ha billett rekker å skaffe seg alikevel.

HLSolbjorg
27-12-2009, 13:42
Hi, you now have access to the TG10 shop.

You now have 72 hours to visit the shop and complete your order, but do not take
that long because other users will have access to the shop at the same time.

To continue go here: http://partyticket.net/tg10/checkout/

Hi, your access to the TG10 shop is expiring 21.9 hours from now.

You have until man 28-12-2009 11:09:43 CET to visit the shop and complete your order:
http://partyticket.net/tg10/checkout/
genialt! :D

starta som nummer 97! ^^

Runar
27-12-2009, 14:07
Yey! shoppen <3
Hvordan ser kaffekoppen ut? Jeg tenkte bare det hadde vært litt greit å få litt info om den siden den tross alt kostet litt xD

Tillegg: og hvis man blir tatt ut i crew får man fortsatt kjøpt kaffekoppen..?

krage
27-12-2009, 14:14
Yey! shoppen <3
Hvordan ser kaffekoppen ut? Jeg tenkte bare det hadde vært litt greit å få litt info om den siden den tross alt kostet litt xD

Tillegg: og hvis man blir tatt ut i crew får man fortsatt kjøpt kaffekoppen..?

Design på kaffekoppen er ikke bestemt enda, de er ikke trykket opp enda :-) Men de vil være unike for The Gathering 2010 :-)

Selvfølgelig vil crew kunne kjøpe kaffekopp :-)

koffein
27-12-2009, 14:18
Oi. Dette kom jaggu som lyn fra klar himmel (ikke det at jeg skal dra inn at julen er tiden for mirakler heller), i alle fall på denne kanten. Sitter nå midt i en ringe/maile/teksterunde for å informere venner og bekjente om åpnet billettsalg. Herlig at billettene er ute, men dog litt kort varsel :p

ARNE!

Runar
27-12-2009, 14:33
Design på kaffekoppen er ikke bestemt enda, de er ikke trykket opp enda :-) Men de vil være unike for The Gathering 2010 :-)

Selvfølgelig vil crew kunne kjøpe kaffekopp :-)

Så lenge den blir unik så kjøper jeg den lett! :)

Oi. Dette kom jaggu som lyn fra klar himmel (ikke det at jeg skal dra inn at julen er tiden for mirakler heller), i alle fall på denne kanten. Sitter nå midt i en ringe/maile/teksterunde for å informere venner og bekjente om åpnet billettsalg. Herlig at billettene er ute, men dog litt kort varsel :p

ARNE!

Synes da det er mye morsommere å få en sånn pang-overraskelse før nyttår enn å bli gal av å sitte å vente til en bestemt dato ^^

BlackkoZ
27-12-2009, 14:39
Kom alt for tidlig :/

Så måtte hoppe ut av køa og stille meg bakerst (hadde fått billett så)
Får rejoine køa fram til den 15. :)

krage
27-12-2009, 15:00
Kom alt for tidlig :/

Så måtte hoppe ut av køa og stille meg bakerst (hadde fått billett så)
Får rejoine køa fram til den 15. :)

Første gangen jeg ser noen som klager på at køen går for fort....

men nordmenn elsker jo å stå i kø så :-)

Maren92
27-12-2009, 15:09
Man kan vell fortsatt kjøpe 2 billetter også gi den bort til en annen ptn konto? (:

Daniel
27-12-2009, 15:14
Nei, man kan ikke overføre en billett til noen andre.
Har du først kjøpt en billett er den for alltid din med mindre du returnerer den til PTN.

Men! Du kan sette noen andre som bruker av billetten, men du vil forsatt være eieren.

kkromcke
27-12-2009, 15:16
Er det sånn at bare én person er i shopen av gangen?

Maren92
27-12-2009, 15:18
Jeg er i værtfall i shoppen nå så :D

kkromcke
27-12-2009, 15:20
da er det flere av gangen da, for en kompis av meg er også der, å han måtte visst vente litt.

Daniel
27-12-2009, 15:24
Har vel vært sånn tidligere at det er tre-ish folk i shoppen samtidig.

Jeg vet ikke dette sikkert.

krage
27-12-2009, 15:30
Antallet som får tilgang samtidig får dere ikke, men ja det er mer enn en. Dette styres av PTN med følgende to faktorer:
1. Få solgt flest mulig billetter så raskt som mulig
2. Serveren skal ikke dø.

Bergie
27-12-2009, 16:19
Husker ikke om jeg har lest dette før, men jeg tar sjansen og spør!: Jeg har valgt fem billetter, men ikke betalt de enda. Er fristen for å betale de i morgen eller om tre døgn?

krage
27-12-2009, 16:21
Husker ikke om jeg har lest dette før, men jeg tar sjansen og spør!: Jeg har valgt fem billetter, men ikke betalt de enda. Er fristen for å betale de i morgen eller om tre døgn?

24 timer fra du bestilte dem, jo raskere du betaler, jo raskere får vi solgt flere billetter :-)

Bedre for alle parter :-)

HLSolbjorg
27-12-2009, 18:08
Har vel vært sånn tidligere at det er tre-ish folk i shoppen samtidig.

Jeg vet ikke dette sikkert.

Var 175 eller 185 i fjor :)

Zakura X
27-12-2009, 20:18
Hvorfor står partyticket fee som en egen billett i år? Ser ut som jeg har 10 billetter :P

tigersager
27-12-2009, 20:24
Hvorfor står partyticket fee som en egen billett i år? Ser ut som jeg har 10 billetter :P

var sånn ifjord å, men det blir borte ettervert

Zakura X
27-12-2009, 20:52
Var ikke sånn for meg i fjord. Men greit, jeg fikk svar på spørsmålet mitt ^^

MagZ
27-12-2009, 20:52
Billetten er i boks =D

SuperTeD
27-12-2009, 22:00
ïfjor tror jeg logikken tilsa ca 200 brukere i shoppen samtidig.
PTN fee er vel en egen post på kviteringen fordi den ikke blir refundert sammen med billett beløpet når den evt. refunderes.
den forsvinner da sikkert nr refunderingsperioden er over?:)
da jeg la meg i 05.00 tiden i dag tidlig var det ca1250 folk i kø, si da ca 1300 i kø da lotteriet startet. For å få en nogenlunde rettferdig konkurranse bør da de allerfleste få tilgang til shoppen før nyttår, dvs ca 4,5 24timers perioder. så om 1300 skulle brukt 24t hver på 4,5 dager ville det ha vært ca 290 i shoppen samtidig, men siden ikke alle bruker 24 t er det vel kansje noe sånt som 200 inne nå og?:) bare synsing og gjetting selvsagt...

BlackkoZ
28-12-2009, 01:52
Var nr 300 i kø når alt startet, iløpet av 1 time så sto jeg for tur til å kunne kjøpe billett..
Men siden man er tom for penger pga julen, så må man vente til stipendet kommer i midten av januar...

Uansett, jeg står nå ca sist i køen, og håper den går saaaaakte framover, om ikke så får jeg nå bare rejoine fram til man har penger, og håpe på det beste :)

SnusVaffel
28-12-2009, 12:42
Er i shoppen nå. Men lurer på en ting, det var første året mitt i fjor og da var jeg ikke medlem av KANDU, så jeg betalte 1050,-. Men blir man automatisk medlem av KANDU når man kjøper billetten for 1050?

EDIT: Nei, glem det, fant ut av alt.

Daniel
28-12-2009, 14:39
Er jo bare dumt å kjøpe billett uten KANDU medlemskap.

Du merker absolutt ingenting til at du er medlem, du står bare oppført på listene dems, og da får de også statstøtte fordi du er medlem.

Zahid_ALI
28-12-2009, 17:26
Jeg er inne og bestiller i shoppen nå msn har ikke visa og bettaler alle regningene mine med nettbank og lurer på om jeg får gjort det før eller om det er mulig og holde billetttene så lenge til at jeg kan det?

marilla
28-12-2009, 17:40
Det er dessverre ikke mulig. Det er KUN betaling med visa som gjelder nå før nyttår. Kan du ikke for eksempel overføre penger via nettbank til foreldre eller bekjente, som så kan bruke sitt visa?

Zahid_ALI
28-12-2009, 17:49
Det er dessverre ikke mulig. Det er KUN betaling med visa som gjelder nå før nyttår. Kan du ikke for eksempel overføre penger via nettbank til foreldre eller bekjente, som så kan bruke sitt visa?

Det er kanskje en mulighet men

Modix
28-12-2009, 18:03
Men de koppene dere snakket om, er det mulighet for og få kjøpt de i skipet?

koffein
28-12-2009, 19:26
Grunnet køen i år ('09) som kom av at mange ikke hadde fylt inn riktige data om dem selv og måtte gjøre dette i billettbua, vil jeg komme med en oppfordring til Crewed.

Lag en egen kø for de som ikke har riktige opplysninger om seg selv på PTN-profilen sin. Om de kommer til billettbua og dataene ikke stemmer, må de rett ut av køen og stille seg i en egen kø hvor de korrigerer opplysningene før de går bakerst i hovedkøen igjen.

marilla
28-12-2009, 19:44
Grunnet køen i år ('09) som kom av at mange ikke hadde fylt inn riktige data om dem selv og måtte gjøre dette i billettbua, vil jeg komme med en oppfordring til Crewed.

Lag en egen kø for de som ikke har riktige opplysninger om seg selv på PTN-profilen sin. Om de kommer til billettbua og dataene ikke stemmer, må de rett ut av køen og stille seg i en egen kø hvor de korrigerer opplysningene før de går bakerst i hovedkøen igjen.

Dette ble gjort i 09, problemet var at det gjaldt veldig mange, og de fleste var ikke klar over det selv, så det tok tid.

koffein
28-12-2009, 19:49
Fortsatt, få til en god løsning for å luke ut de aktuelle deltakerne og lose dem over i en ny kø ville ganske sikkert spart mye kø-tid. Bare en idé, at dere kan ta det opp til "further consideration".

marilla
28-12-2009, 20:42
Det er klart, flott med forslag, og jeg håper info:desk legger smarte planer for hvordan årets kø kan fungere bedre. : )

koffein
28-12-2009, 21:11
Husker jeg stod 3 timer i kø, så 2 timer på å få alt inn i skipet, så 2 timer sitte og modulere patchkabler for kompiser... *Mimre*

Nok OT; info:desk, håper dere vil gi litt info på forhånd om hvordan systemet blir rundt køen i år...

SnusVaffel
28-12-2009, 22:05
Har skaffet meg billett nå, men når sånn ca. tror dere det blir utsolgt? Har mer penger den 15. Jan. og da tenkte jeg å kjøpe en ekstra plass.

krage
28-12-2009, 23:11
Har skaffet meg billett nå, men når sånn ca. tror dere det blir utsolgt? Har mer penger den 15. Jan. og da tenkte jeg å kjøpe en ekstra plass.

Basert på tidligere års erfaring, kommer det etter all sannsynlighet til å være mulig å kjøpe billetter også etter 15. januar.

Selv om det på noen tidspunkter kan være utsolgt, vil det være noen som refundere billetter, som så blir lagt ut for salg.

De siste årene har det vært ledige billetter til kort tid for TG og noen år har de siste billettene blitt solgt "i døra".

Dette er bare slik jeg har erfart dette fra tidligere, og ingen garanti for at det blir slik i år :-)

nocR
29-12-2009, 00:00
Kort tid før LANet kommer jeg til å skrive en hovednyhet om The Gathering med informasjon og mimring av 09' på Catch-Gamer.no. Jeg kommer også til å skrive med stor skrift at alle deltakere trenger å fylle all personlig informasjon så håper iallefall våre medlemmer får det med seg!

tigersager
29-12-2009, 01:51
Kort tid før LANet kommer jeg til å skrive en hovednyhet om The Gathering med informasjon og mimring av 09' på Catch-Gamer.no. Jeg kommer også til å skrive med stor skrift at alle deltakere trenger å fylle all personlig informasjon så håper iallefall våre medlemmer får det med seg!

bra! har samme planen for TS

Zakura X
29-12-2009, 02:15
Jeg fikk beskjed om å stille meg i den andre køen fordi jeg ikke hadde angitt noen adresse, bortsett fra stedet jeg bor. Jeg fikk da pegasus greiene og sånn i posten, så jeg så egentlig ikke problemet. Hvis de er så nøya så blir det veldig mange med feil. Hadde funka 2 år før med samme informasjon. Det vart da gjort om da, så håper da går bedre til neste år.

Vetle
29-12-2009, 12:03
Jeg fikk beskjed om å stille meg i den andre køen fordi jeg ikke hadde angitt noen adresse, bortsett fra stedet jeg bor. Jeg fikk da pegasus greiene og sånn i posten, så jeg så egentlig ikke problemet. Hvis de er så nøya så blir det veldig mange med feil. Hadde funka 2 år før med samme informasjon. Det vart da gjort om da, så håper da går bedre til neste år.

Uten at jeg skal si noe med sikkerhet (kun min spekulasjon dette), vil jeg anta at kravene til føring av KANDUs medlemslister har fått strengere krav, eller noe lignende.

HLSolbjorg
29-12-2009, 15:33
Det stemmer Classic, leste her på forumet at for at Kandu skulle motta deltagerstøtte, måtte all info være korrekt. Det sier jo seg selv hvis du tenker deg om litt.

Man kan jo bare lage "liksompersoner" over hele norge som plutselig er medlem i KANDU. Dvs at KANDU tjener masse penger på personer som kanskje ikke finnes.

merilin
29-12-2009, 17:06
Man kan jo bare lage "liksompersoner" over hele norge som plutselig er medlem i KANDU. Dvs at KANDU tjener masse penger på personer som kanskje ikke finnes.
Kan legge til at Staten ikke ser blidt på "liksompersoner". Man kan bli straffet dersom det viser seg at det ikke er reelle personer mm. Derfor trenger man opplysningene Staten krever og dette er helt vanlig, ikke noe unikt for KANDU.

Begave
29-12-2009, 18:39
Da var TG 10 Billettene i boks! :D

Chiobe
29-12-2009, 20:19
Spør her siden det er relevant, er det noen sånn teller på hvor mange ledige billetter det er denne gangen også?

marilla
29-12-2009, 20:21
Jepp! (http://techserver.gathering.org/tickets) tech:server stiller nok en gang med automagisk telling av resterende billetter.

tigersager
29-12-2009, 23:20
Spør her siden det er relevant, er det noen sånn teller på hvor mange ledige billetter det er denne gangen også?

japp det er det, og den finner du på denne linken http://techserver.gathering.org/tickets

BlackkoZ
30-12-2009, 00:03
Da har jeg straks gått igjennom køen for 2. gang.
Virker som at det er en god del som drøyer til den 15. med å kjøpe :)
Og bra er nå det ^^, Selv om det blir småproblemer å planlegge helt når man skal hoppe inn i køen 4 real slik at man får kjøpt rundt den 15. :)

hmmm.. kanskje man skal låne penger fram til da ^_O

SuperTeD
30-12-2009, 00:18
Da har jeg straks gått igjennom køen for 2. gang.
da kan man iallefall si at de aller fleste har hatt muligheten til å vinne ps3'en:)

tigersager
30-12-2009, 00:36
jeg må jo si at køen er vedlig liten nå if forholdt til de 3 siste årene, det er ikke engang 2000 stik i køen og vanligvis er det jo 2-3000 hele tia..

merilin
30-12-2009, 00:56
Kanskje køen går raskere enn tidligere? Eventuelt så er de som er i køen nå veldig klare for å fikse billetter. Før var det sånn at en person kunne være inne i shopen 72 timer før han må fullføre kjøpet. Om mange tar seg god tid så fungerer de som propper og da er det TTT. Nå er det 24 timer, men etter 1. januar så er det 72 timer igjen. Blir spennende å se på grafen etterhvert :)

tigersager
30-12-2009, 01:07
jeg sitter bareå venter på at bilettene skal forsvinne så åsnn at valg av seaer kan gjøres, fytte rakkern jeg kommer til å få mange å seate i år ass, hehe

Dukie
30-12-2009, 01:35
I has tickets gathering 2010 !

<3

Så drøyt å tenke på at jeg var 14 år på første TG og nå er jeg .. 24 til neste TG .. Jeg sitter enda med pics når jeg har bollesveis og den splitter nye Celeron500 med Riva TNT Ultra skjermkortet. -_-

HLSolbjorg
31-12-2009, 03:31

Må si meg enig i forslaget her, tenkt samme tanken selv!:p
dersom alle som ikke har riktig info går over til en laptop-stand ellerno, og fyller ut riktig info, tar det mindre tid.
Dvs, at om det skjer med 50%, går køen fortere, og det er bare halvparten aå mange i køen. (Siden mange går ut). Køen går fortere fordi alle som er igjen har riktig info, og de aom må fylle inn infoen på nytt slipper tre nye timer i kø. :)

den tanken streifet meg 3 om natta, skrev den ned for å huske den, skal se gjennom i morra.
Warning! Kqnskje leif kom, skriver på iphonen^^

Bobby
31-12-2009, 12:38
Hadde ikkje fått med meg at salget hadde begynt.
Så stiller meg i kø å håper på det best :)

BlackkoZ
01-01-2010, 00:39
Hadde ikkje fått med meg at salget hadde begynt.
Så stiller meg i kø å håper på det best :)

Vell, 1000 i kø og over 3000 billetter igjen, så er sannsynligheten meget stor for at du er heldig ;)

-------------------

En egen "stand" med 6-10 laptopper hadde ikke skadet for de som må endre info om seg selv :)

Og så når de er ferdig der, må de stille seg i kø på nytt.

Anderost
06-01-2010, 23:33
hva er spesielt med å kjøpe på den 15?

SuperTeD
06-01-2010, 23:38
Regner med at mange får stipend/lønn rundt den 15. og derfor venter til de har penger.

evil_t
07-01-2010, 05:40
Stipendet kom i går for min del. Så nå står jeg i køa for 3. gang i håp om at de jeg skal kjøpe billett til faktisk rekker å sette over penger den gangen her.

Bobby
08-01-2010, 10:34
Vart litt skremt nå,

Fikk denne mailen i går
19:31: Hi, your access to the TG10 shop is expiring 43.6 hours from now
19:47: Hi, your access to the TG10 shop has expired

Men har heldigvis enda adgang til shopen :)

TOii
10-01-2010, 22:35
Nå som det bare er 100 biletter igjen, lurte jeg bare når det blir mulig å reservere seteplasser?

marilla
10-01-2010, 22:37
Nå som det bare er 100 biletter igjen, lurte jeg bare når det blir mulig å reservere seteplasser?

Informasjonen kommer på gathering.org når den er klar.

krage
10-01-2010, 22:57

Du får nok et hint om du ser på tidligere års nettsider, om når sånn ca. dette har blitt åpnet opp for :-)

Jeg kan ikke huske at denne muligheten har kommet før en stund etter at alle billettene har vært solgt :-) men er fullstendig mulig at jeg husker feil :-)

smoF
10-01-2010, 23:55

tror seating starter i beggynelsen av mars ;)

allant
11-01-2010, 11:17
Vil det komme egne tickets for demo eller f.eks game? Er alt under ett nå?

TOii
18-01-2010, 21:43
Har en kompis som ikke fikk tak i bilett, leste om en kø du kunne stille deg i for å få tilgang til de biletten som kom tilbake men fant ingen ting. Noen med litt mer kunnskap enn meg som kan hjelpe ? ;>

marilla
18-01-2010, 21:58
På partyticket.net kan du stille deg i venteliste. Der kommer refunderte billetter, så de som står på venteliste får etter tur. Sjansen er nok god for å få billett.

TOii
19-01-2010, 10:19
Takk for svar! :D

Han er i nå, men som nr 500 så vet ikke hvor stor sjangs det er for at han får.