Log in

View Full Version : Win a PS3!

The Gathering
27-12-2009, 01:20
Buy a ticket before 31.12.2009 ends, and you can win a Playstation 3.

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/182/65/Win-a-PS3/)

HLSolbjorg
27-12-2009, 02:02
Kult for de som ikke får kjøpt før det da :)
men lykke til alle sammen ^^

SuperTeD
27-12-2009, 02:47
endelig et argument for å disse lotteri systemet:P å havne langt bak og måtte vente 3 uker for å få billett er et dårlig argument. å få tilgang til shop'en klokken 00.01 01.01.2010 er et mye bedre^^, break a leg folkens:)

merilin
27-12-2009, 03:10
Om jeg har skjønt KANDU riktig så får dere tilgang til shopen allerede i morgen. Men for å gjennomføre konkurransen så er det kun 24 timer i shopen man har, og betaling gjøres med visa/mastercard. men fra og med den 1. så er det som før - 72 timer i shopen og betaling med nettbank

SuperTeD
27-12-2009, 03:33
men det blir vel puljevis, slik som tidligere år? da er det jo en sjans for at folk ikke slipper til før nyttår? og de som ikke er obs på de 24t får de en ny sjans 01.01 eller er det back-o-tha-line?:)

HLSolbjorg
27-12-2009, 03:54
men det blir vel puljevis, slik som tidligere år? da er det jo en sjans for at folk ikke slipper til før nyttår? og de som ikke er obs på de 24t får de en ny sjans 01.01 eller er det back-o-tha-line?:)

tilbake etter de 24t ja, du får heller ikke betale med nettbank (Visa/master only)

Daniel
27-12-2009, 05:02
Hva om man kjøper billett, kommer i crew og returnerer den?

tigersager
27-12-2009, 05:14
en ting jeg tenkte litt på, hvis det er en person som kjøper billetter til hele vennegjengen, trekkes det kun for den perjsonen som her kjøpt billetten eller for de som er brukere også?

merilin
27-12-2009, 09:05
Det må KANDU svare på.
Om det med puljevis så tror jeg det ikke vil skje denne gangen. Jeg er ikke 110% sikker på hva som skjer, men har fått det inntrykket at PTN kjører det gode gamle systemet vi brukte FØR lotteriet ble satt i gang. Det vil si rett inn i shoppen, men blir det stor belastning på serveren så sendes man i en kø og man må følge med.

krage
27-12-2009, 12:02
Det er bare de som kjøper billett før 31. desember klokken 23:59 og betaler denne før samme klokkeslett og deltar som deltager på TG som kan vinne. Og da bare de som kjøper billett med medlemskap i kandu :-)

Alle som refunderer billetten eller av andre grunner ikke deltar på TG eller som kjøper billetten 1. januar eller senere, er ikke med i trekningen :-)

Akkurat hvordan vi trekker ut og hvem, har vi ikke bestemt enda, men tro meg dette blir gjort på korrekt måte :-) det er da KANDU vi prater om :-)

Ede
27-12-2009, 13:27
Er man ikke automatisk medlem av Kandu om man har deltatt tidligere? Så bare HELT NYE brukere kan 'delta'?

marilla
27-12-2009, 14:05
Medlemsskapet gjelder kun i ett år av gangen, om jeg husker rett. Dermed har alle deltagere som kjøper billett før nyttår (unntatt de som av ulike årsaker ønsker å kjøpe billett uten medlemsskap) en sjanse til å vinne.

Så, selv om du har vært medlem tidligere vil du ikke lenger være medlem dersom du nå kjøper billett uten medlemsskap. Håper det var sånn ca forståelig.

krage
27-12-2009, 14:12
Stemmer som marilla skriver, de av dere som kjøpte billett til TG2009 med KANDU medlemskap vil ikke være medlem i 2010, dersom dere ikke betaler ny medlemsavgift.

Denne kan enten betales sammen med billetten for TG2010, eller du kan melde deg inn via: http://www.kandu.no/bli-medlem/ og betale medlemspenger rett til kandu.

Det er medlemmer i KANDU som ikke har vært på The Gathering :-)

For å delta i konkurransen må man:
* Kjøpe og betale TG2010 billett før 31. desember klokken 23:59
* Ikke refundere denne til PTN
* Delta på The Gathering

Det spiller ingen rolle om du også var på TG2009 med kandu medlemskap, så lenge du fyller kriteriene over :-)

tigersager
27-12-2009, 18:29
Stemmer som marilla skriver, de av dere som kjøpte billett til TG2009 med KANDU medlemskap vil ikke være medlem i 2010, dersom dere ikke betaler ny medlemsavgift.

Denne kan enten betales sammen med billetten for TG2010, eller du kan melde deg inn via: http://www.kandu.no/bli-medlem/ og betale medlemspenger rett til kandu.

Det er medlemmer i KANDU som ikke har vært på The Gathering :-)

For å delta i konkurransen må man:
* Kjøpe og betale TG2010 billett før 31. desember klokken 23:59
* Ikke refundere denne til PTN
* Delta på The Gathering

Det spiller ingen rolle om du også var på TG2009 med kandu medlemskap, så lenge du fyller kriteriene over :-)

kan hende at jeg har missforstått det tildligere nå, men for meg virker det helt ulogisk at jeg ikke skal få være med i trekkningen forde det ble brukt en annen bruker til å kjøpe alle mine billetter...:S

amanita
27-12-2009, 19:26
kan hende at jeg har missforstått det tildligere nå, men for meg virker det helt ulogisk at jeg ikke skal få være med i trekkningen forde det ble brukt en annen bruker til å kjøpe alle mine billetter...:S

Har snakket krage per telefon nå. Om din kamerat kjøper billett (med KANDU-medlemsskap) og setter seg som bruker av billetten før nevnt tidspunkt, vil du være berettiget KANDU-medlemsskap for 09 og 10, og er således med i trekningen.

Se forøvrig: http://forums.gathering.org/showpost.php?p=122742&postcount=24