Log in

View Full Version : Seater-option available

The Gathering
13-01-2010, 14:40
You can now choose a seater at partyticket.net (http://forums.gathering.org/partyticket.net).Â* Note that the final seatmap is not yet up, and the date and time for seating start will come at a later time.
(http://forums.gathering.org/partyticket.net)

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/187/65/Seater-option-available/)

crazymuggost
13-01-2010, 15:57
åssen gupper åpner det for først? 10, 15, 20? og hvor lenge i forkant får vi vite at det åpner som det?

marilla
13-01-2010, 16:01
åssen gupper åpner det for først? 10, 15, 20? og hvor lenge i forkant får vi vite at det åpner som det?

Dette er ikke bestemt enda. Vi skal få det ut på gathering.org så fort vi vet, men frem til nå er det best å bare sørge for at alle i gruppen setter samme seater, så er dere forberedt. : )

rawrkon
13-01-2010, 16:22
"Note: You have a ticket that isn't being used to to reserve a seat, this means that the ticket allows access, but there will not be a seat reserved for the ticket user"
Kunne noen venligst forklare dette for meg? Ikke den skarpeste nerden i hula.

#PK
13-01-2010, 16:24
"Note: You have a ticket that isn't being used to to reserve a seat, this means that the ticket allows access, but there will not be a seat reserved for the ticket user"
Kunne noen venligst forklare dette for meg? Ikke den skarpeste nerden i hula.

Ta en liten tur til "Tickets and seats"underforumet, og les på DENNE (http://forums.gathering.org/showthread.php?t=7481) ;) Videre spørsmål kan tas der ^^

HLSolbjorg
13-01-2010, 17:11
Oi, noen som linka til guiden min :-D

Er det stor sannsynlighet for at det blir samme som i fjor? (30+,10+,alle) Eller evt. bytte ut antallet?

crazymuggost
13-01-2010, 17:28
Dette er ikke bestemt enda. Vi skal få det ut på gathering.org så fort vi vet, men frem til nå er det best å bare sørge for at alle i gruppen setter samme seater, så er dere forberedt. : )

ja, for det er jævelig kjedelig å ikke få vite i forkant.
akkuratt som men når billettene kom ut, selvom det ble masse problemer med PTN.
2-3 dager i forkant hadde vært ubert =)

HLSolbjorg
13-01-2010, 17:29

Helst mer, gjerne 14 dager ellerno? :] En uke funker sikkert også ;)

#PK
13-01-2010, 17:39
Alt av info ang. seating vil komme på gathering.org (ohyeah, klisjé ^^)
Og jeg regner med at folk har lært, vil nok komme info om det i god tid før det åpnes for seating :p

HLSolbjorg
13-01-2010, 17:51
Kan dere flytte nyheten "til toppen"?
Sånn at den "tar over" for Kreative Konkurranser Offentliggjort? :)

tigersager
13-01-2010, 18:26
Nå håper jeg at alle på TS faktisk husker å sette meg osm seater også, hehe

Mari3us
13-01-2010, 19:44
but currently we limit reservations to those that have more than 5500, this is done to have the large groups of people get seated first

Darn at jeg ikke kjøpte fler når jeg var i shopen :-(

marilla
14-01-2010, 00:29
Kan dere flytte nyheten "til toppen"?
Sånn at den "tar over" for Kreative Konkurranser Offentliggjort? :)

Har satt den inn i "attention"-greia nå, da de nye billettypene også er ganske viktige. (vet at denne nyheten ble postet etter at du skrev din post. : ) )

Thetsar68
17-01-2010, 22:20

Hadde vært greit med en mailingliste for gathering.org hvor denne typen info kunne kommet ut. Eller mitt primærforslag. Forhåndsalg av biletter for TG11 på TG10.

HLSolbjorg
18-01-2010, 08:13
Thetsar, det ville blitt urettferdig med forhåndssalgt av billetter. Skal vi gjøre det sånn at KUN de som kommer på TG10 skal komme på Tg11 også? (hvis alle kjøper ny billett)
Mailinglista; bruk RSS.

Thetsar68
18-01-2010, 18:25
Thetsar, det ville blitt urettferdig med forhåndssalgt av billetter. Skal vi gjøre det sånn at KUN de som kommer på TG10 skal komme på Tg11 også? (hvis alle kjøper ny billett)
Mailinglista; bruk RSS.

jeg skjønner ikke hvorfor det er urettferdig at folk som er på TG et år ikke skal ha forkjøpsrett på året etter. Sån er det da over alt ellers.

Syns faktisk jeg burde har et fortrinn som 11 gang TG reiser kontra en soma ldri har vært der før. jeg kaller det ansinitet, du kaller det urettferdig?

HLSolbjorg
18-01-2010, 18:39
Ja. Bare fordi du allerede har vært der, skal du få dra dit en gang til?
Har du noen gang sett en firsttimer komme inn i skipet og enten se/"vise" "WOOOOOWWW"?
Du husker sikkert den første gangen du var der også :)

Det er dog min mening.

Thetsar68
21-01-2010, 16:25
Ja. Bare fordi du allerede har vært der, skal du få dra dit en gang til?
Har du noen gang sett en firsttimer komme inn i skipet og enten se/"vise" "WOOOOOWWW"?
Du husker sikkert den første gangen du var der også :)

Det er dog min mening.

Trenger jo ikke å lege ut alle bilettene på hvert TG, for eksempel maks 75% tror nok gjenbesøksraten ligger rundt der uansett.

HLSolbjorg
22-01-2010, 08:15
Som sagt over alt på forumet, vil du på TG, rekker du å skaffe billett.

Thetsar68
22-01-2010, 15:15
Som sagt over alt på forumet, vil du på TG, rekker du å skaffe billett.

Det er jo derfor mitt forslag ikke er noe problem i forhold til ditt ønske om flere first timere, man gjøre bare jobben litt mindre stressende for alle parter.