Log in

View Full Version : Information about meal tickets, Creative and ProGamer tickets

The Gathering
13-01-2010, 20:00
Like previous years, we offer special tickets for members of both the creative scene, and pro-gamers. These tickets require approval, and will be available on partyticket.net (http://forum.gathering.org/partyticket.net) from Thursday 14th of January 9 p.m (21:00). A new offer this year is the Nordre Sving meal tickets. With this ticket, you can pre-pay 3 breakfasts and dinners.

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/186/65/Information-about-meal-tickets-Creative-and-ProGamer-tickets/)

HLSolbjorg
13-01-2010, 20:26
Nice!
Maybe I'll try the meal-ticket! :]

tigersager
13-01-2010, 20:26
Jeg vil ha mat! hehe

Mari3us
13-01-2010, 20:31
Nordre Sving?
Er det et hotell eller i skipet eller hva?

HLSolbjorg
13-01-2010, 20:35
Det er kafeen som er i Nordre Sving. (Til venstre for scena, om du ser mot den, andre etasje over vannkokerne og mikroen som var på TG09)
Hvis jeg husker riktig ;)

Mari3us
13-01-2010, 20:38
Aah, den med crappy natt-burgere :-p
Dette er Buffè som i spis så mye du vil, right?

HLSolbjorg
13-01-2010, 20:49
Se i Deltagerombudet-forumet :)

#PK
13-01-2010, 20:52
Nordre Sving matbillett

Årets nykommer på billettfronten er Nordre Svings matbillett. Denne billetten kan kjøpes fra partyticket.net, og vil gi deg 3 frokostbuffeter, og 3 middager. Frokostbuffeten vil bestå av pålegg, brød, egg, melk og kaffe, og har vanligvis en pris på 60kr stk. De tre middagene er kyllingfilet, svinekarbonade og tacobuffet, i den rekkefølgen, og med tilbehør. Prisen på disse enkeltvis er 85kr stk. Full pris ville vært 435kr, men med en matbillett sparer du ca 20% ved å betale 350kr, eksludert billettavgiften.

Mer informasjon om praktisk gjennomføring kommer senere.

Pris: 350kr + 27kr i avgift, totalt 377kr
Hele artikkelen kan leses HER (http://www.gathering.org/tg10/no/information/tickets/special-tickets/) :)

Elverum
13-01-2010, 21:54
fint at det er buffe! =) Kunne virkelig benyttet meg av dette!
Men håper da at man blir Servert buffen? Vil ikke spise av noe som 2000++ skal gå og ta av.... :|
Kan godt hende jeg virker litt vrien, men tg har noen som ikke helt klarer seg uten mamman sin..
men siden det står " Mer informasjon om praktisk gjennomføring kommer senere. " så regner jeg med at dette er tatt til betraktning?

Myhre
13-01-2010, 23:33
fint at det er buffe! =) Kunne virkelig benyttet meg av dette!
Men håper da at man blir Servert buffen? Vil ikke spise av noe som 2000++ skal gå og ta av.... :|
Kan godt hende jeg virker litt vrien, men tg har noen som ikke helt klarer seg uten mamman sin..
men siden det står " Mer informasjon om praktisk gjennomføring kommer senere. " så regner jeg med at dette er tatt til betraktning?
Har aldri tidligere vært borte i at en buffet blir servert til bordene av servitører, men at en heller selv går og forsyner seg av et større, felles bord.

Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Buffet) er enig med meg.
A buffet is a system of serving meals in which food is placed in a public area and diners generally serve themselves. It is a popular method for feeding a large number of people with minimal staff. Buffets are offered at various places including hotels and many social events. Sideboards are also known as buffets as they may be used to offer the dishes of a buffet meal to guests.

Men naturligvis er ingenting offisielt før det står på gathering.org. :)

Funkysocks
14-01-2010, 00:02
Fordeler: Et godt alternativ for litt skikkelig mat i en ellers fast-food preget 4 dagers diett.

Ulemper: Mulighet for seriøst mye pågang av et stort antall sultne nerder.

Hvis dette skal funke må det et veldig seriøst team til for å få gjennomført måltidene uten lange køer. Nummer system og/eller forskjellig klokkeslett på matbilettene? Systematisk sende puljer om gangen til buffetbordene? time will tell.

Nestorn
14-01-2010, 05:50
Fordeler: Et godt alternativ for litt skikkelig mat i en ellers fast-food preget 4 dagers diett.

Ulemper: Mulighet for seriøst mye pågang av et stort antall sultne nerder.

Hvis dette skal funke må det et veldig seriøst team til for å få gjennomført måltidene uten lange køer. Nummer system og/eller forskjellig klokkeslett på matbilettene? Systematisk sende puljer om gangen til buffetbordene? time will tell.

Håper det blir plassert ut sånne anti bac dispensere som folk må bruke før de begynner å tafse på maten :P Ellers kan vi få litt av en spredning av diverse ting :)

rawrkon
14-01-2010, 11:03
We`re all infected by the nerd cyndrome.

skosole
14-01-2010, 15:50
Burde være noen som putter maten på asjetten din hvis ikke kan det fort bli ekkelt.

Thetsar68
17-01-2010, 22:13
Burde være noen som putter maten på asjetten din hvis ikke kan det fort bli ekkelt.

Buffet prinsippet er forklart over.

Virker som enkelte her tror de skal på et dyrt 5 stjernes hotel!

Skjerpings folkens.

PS! Knekkebrød og pizza buffet har fubgert fint for meg i 11 år.

Elverum
19-01-2010, 20:07
Er nok det at en buffe for 5000 ikke vil være så renslig. Så hvis det skal være frokost buffe så bør man få den maten man vil ha lagt på en tallerken. Da blir det jo seff ikke helt Buffe, men Sånn vil nok middags serveringen være tenker jeg.. men skulle det være en frokost buffe, å det er 1000 tg sultne nerder som skal ha frokost så tror jeg det vil bli en stor jobb... Men tanke på ryddighet, renhold og påfyll. En ting jeg lurer på er hvor dem skal ha buffen??

Myhre
19-01-2010, 23:52
Det vil vel neppe være slik at du skal grafse nedi skålene med nevene. Man har helt sikkert utstyr (sleiver, gafler etc) til å forsyne seg med, og på den måten får man opprettholdt en tilfredsstillende hygiene. Lokasjon står oppgitt i artikkelen, og er angitt til å være Nordre Sving.

SuperTeD
21-01-2010, 22:13
Jeg vil anta at man kjører en lett hotellfrokost her. Mange hotell serverer jo hundrevis av gjester hver morgen uten hygieniske problemer, man trenger bare noen som passer på at det er ryddig og nok mat ute. Det meste jeg har hatt på buffet alene var 550 stk og det gikk nesten bra:D

Thetsar68
22-01-2010, 16:58
Det vil vel neppe være slik at du skal grafse nedi skålene med nevene. Man har helt sikkert utstyr (sleiver, gafler etc) til å forsyne seg med, og på den måten får man opprettholdt en tilfredsstillende hygiene.

Om folk som ikke skjønner poenget med dusjer skjønner poenget med gafler og sleiver er jo et annet spørsmål!

Dudex
07-03-2010, 22:42
Hvor henter man billetten da? :P

Estella
07-03-2010, 22:45
Hvor henter man billetten da? :P

den printar man ut, eller har på bankkortet eller på et ptn kort :D