Log in

View Full Version : Prizes and more information about the game competitions

The Gathering
06-02-2010, 19:00
Game competitions have always been a tradition on The Gathering. As Norway's big gather point for computer interested, we also attract lots of hardcore gamers.

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/195/65/Prizes-and-more-information-about-the-game-competitions/)

Ede
06-02-2010, 22:36
Jeg håper noen av arrangørene av disse konkurransene gidder å gi et seriøst svar til meg her nå...

Hvorfor i all verden arrangerer dere Tekken-compoen på Xbox? Ingen som spiller Tekken seriøst spiller det på 360. Tekken har snart 20 års historie på Playstation. 8/8 Tekken-spill eksisterer til Playstation-systemer, mens bare 1 eksisterer til 360. På verdensbasis så har PS3-versjonen solgt over dobbelt så mye som 360-versjonen. Hvorfor er dere så respektløse for de som spiller skikkelig Tekken?

Remyx99
07-02-2010, 01:59
Dette er ikke noe offisielt svar på noe måte, men jeg trur det har noe med at playstation/sony aldri har vært noe serlig sammarbeidsvillige i å låne ut konsoller, spill og annet utstyr til større arrangement.

Litt trist egentlig, jeg er selv små ps3 fanboy men har alltid best erfaring med microsoft og xbox360 når det kommer til arrangering av events o.l.

Strandli
07-02-2010, 16:38
Hvorfor i all verden arrangerer dere Tekken-compoen på Xbox? Ingen som spiller Tekken seriøst spiller det på 360. Tekken har snart 20 års historie på Playstation. 8/8 Tekken-spill eksisterer til Playstation-systemer, mens bare 1 eksisterer til 360. På verdensbasis så har PS3-versjonen solgt over dobbelt så mye som 360-versjonen. Hvorfor er dere så respektløse for de som spiller skikkelig Tekken?

Ville vel tro at det gikk på hvem som sponset og slikt ja. Nå er ikke jeg store Tekken-spilleren, og kommer nok ikke til å delta i compoen uansett. Men jeg vil nå si at det største problemet med å spille det på 360 er D-pad'n på kontrollern, den er jo helt grusom, og det er veldig viktig i slike spill som Tekken.

Remyx99
08-02-2010, 15:34
Trur de fleste som spiller sloss spill spiller med pad som har joystick og store arcade knapper :) Jeg gjør i allefall det. Men så er jeg nub uansett da. "buttonbashing ftw"!

Kage
14-02-2010, 13:15
Trur de fleste som spiller sloss spill spiller med pad som har joystick og store arcade knapper :)

Faktisk er det omtrent 50/50, mest på grunn av at PS har kontrollere som passer ganske bra til fightingspill, jeg har selv en arcade stick men den fungerer kun på PC og PS3.

Uansett.
Tekken kompo på xbox? Jeg ser for meg mange tekkenites som kommer til å skippe det å delta kun på grunn av den horrible kontrolleren (når det kommer til fightingspill).
Har ingen innvendinger til det å bruke 'boksen på noen andre spill, men akkurat tekken som har vært ett av playstations største flaggskip?

Litt synd egentlig.