Log in

View Full Version : Sound at The Gathering

The Gathering
28-02-2010, 23:20
The gathering is an event with a lot of people and a lot of sound. We've gotten several requests asking if some areas of the ship are quieter than others, and we'll try to answer this now, as well as letting you know which areas will be colder than others.

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/200/65/Sound-at-The-Gathering/)

Mockba
28-02-2010, 23:21
Hvilken side vil stands være på iår?

tigersager
28-02-2010, 23:49
det med at luftesiden er bytta er det beste osm kunne skje i år, så slipper jeg å fryse når jeg ligger å sover, eller å sitte med soveposen rundt meg når jeg sitter på pcen, godt jobba!

BamseFaeN
01-03-2010, 02:58
Vil all soving innendørs foregå på tribunene?
Håper dere setter opp enda flere sovetelt ute enn ifjor, siden det var ordentlig dårlig med plass!
Men der hvor lyden og kulden treffer ser bra ut! Da vet jeg hvor jeg bør sitte! :)

HLSolbjorg
01-03-2010, 08:10
Takk for bildet : D

Daniel
07-03-2010, 16:36
vil gjerne ha det kartet i HQ =)

marilla
07-03-2010, 17:06
Det kommer muligens et høyoppløselig kart i første utgave av TNG, om vi gjør som i fjor, men jeg kan ikke love noe. Alle de smådetaljene man ikke ser på kartet (bortsett fra rad/setenummer) er ting som er uvesentlige for deltagere, det er stort sett nummer på kontorer o.l..

Daniel
07-03-2010, 17:11
Vil ha bedre oversikt over radene, og hvor jeg kan finne toaletter o.l.

Hadde et fulstendig kart over skipet i fjord, men det finner jeg ikke igjen.
Og det vil jo forøvrig ikke samsvare med radene i år pga. flyttingen av scena.

marilla
07-03-2010, 17:20
Toaletter vises ikke på det kartet. Vi har tenkt til å lage et nytt kart med toaletter, men radene kan du jo i mellomtiden se på partyticket.net.

.. jo, de er på det kartet. Men, vi skal som sagt lage en høyoppløselig versjon med toaletter og slikt tydelig merket av. Forhåpentligvis også med stands merket inn i tillegg. Enkelte toaletter er f.eks. kun tilgjengelige for crew, så det er litt lite hjelpsomt.