Log in

View Full Version : Still wondering what to eat at TG?

The Gathering
16-03-2010, 21:50
Are you still wondering how you're gonna stay alive during five days of continuous hacking? We want to remind you once again that The Gathering is offering you a ticket for three breakfasts and three proper dinners.

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/209/65/Still-wondering-what-to-eat-at-TG/)

Evelen
16-03-2010, 21:53
er somregel sulten når det ikke er mat, så tror jeg dropper det der.

Mari3us
16-03-2010, 22:21
Og jeg venter for å se de hygieniske forholdene...
Er det mulig å kjøpe en matticket på selve tg?

Jonorge
16-03-2010, 22:25
Hva med vegetarianere da? Hva skal vi spise? All maten er jo kjøtt, så vi må overleve på sjokoladeboller fra Statoil vi da eller?
Diskriminering i mine øyne!

Estella
16-03-2010, 22:30
Hva med vegetarianere da? Hva skal vi spise? All maten er jo kjøtt, så vi må overleve på sjokoladeboller fra Statoil vi da eller?
Diskriminering i mine øyne!

er ikke diskriminering. vi har egen tråd om hva vegetarianere kan ta med på tg :) andel vegetarianere vs kjøttetere er stooor forskjell. + jeg tror det blir veldig mye styr hvis man skal begynne å ta hensyn til vegetarianere,allergikere og folk som ikke liker ting :) ikke slemt ment men det er ett tilbud,ingen tvang

Jonorge
16-03-2010, 22:35
er ikke diskriminering. vi har egen tråd om hva vegetarianere kan ta med på tg :) andel vegetarianere vs kjøttetere er stooor forskjell. + jeg tror det blir veldig mye styr hvis man skal begynne å ta hensyn til vegetarianere,allergikere og folk som ikke liker ting :) ikke slemt ment men det er ett tilbud,ingen tvang

*Hinter til hijab-debatten...*
Så kanskje du skjønner det :-)

Evelen
16-03-2010, 22:36
Diskriminering i mine øyne!Nei, du tar nok feil der, det er dere som velger en usunn og lite variert livsstil.

Skal du ha spesialmat må du nok skaffe det selv, at dem selger vegetar mat rundt forbi er bare en bonus. Men du kan jo bare pella av kjøttet om du ikke vil ha det.

Estella
16-03-2010, 22:38
*Hinter til hijab-debatten...*
Så kanskje du skjønner det :-)

nei jeg har ikke lest hijab debatten så mye. jeg mener at skal man ha spessialmat er det ikke helt greia å tro at en liten kantine har tid til å lage og fikse slikt under ett så stor arrangemang

Jonorge
16-03-2010, 22:40
nei jeg har ikke lest hijab debatten så mye. jeg mener at skal man ha spessialmat er det ikke helt greia å tro at en liten kantine har tid til å lage og fikse slikt under ett så stor arrangemang

Det skulle iallefall vært nevnt i tråden at vegetarianere/allergikere etc. Kan møtes i "vegetartråden";) Vegetarmat(salat osv.) er faktisk billigere enn kjøtt. Altså lønner det seg for arrangøren.

Evelen: det er ikke usunt, tvert imot, det er sunt for kroppen og lommeboka.

marilla
16-03-2010, 22:49
Det holder med vegetarsnakk på alle kanter her. Dette tilbudet er nytt av året, om det blir en suksess blir det kanskje utvidet senere. : )

Evergood
16-03-2010, 23:18
Og jeg venter for å se de hygieniske forholdene...
Er det mulig å kjøpe en matticket på selve tg?

Ja er dette mulig?

SuperTeD
16-03-2010, 23:42
Jeg kommer neppe til å benytte meg av dette tilbudet... går og legger meg ca kl.8, og spiser hotelfrokost før den tid, står opp igjen og spiser kinamat ca i middagstiden her... <3tradisjon<3:D

Av nysgjerrighet lurer også jeg på om det er mulig å kjøpe tickets på tg, evt. forsyne seg og betale i kassa...

Mari3us: De hygieniske forholdene blir spennende:) skal nok prøve å stikke oppom en gang eller to for å se hvordan det gjennomføres:)