Log in

View Full Version : Avoid queue - check your PTN account

The Gathering
18-03-2010, 15:30
Our crew will validate your address and other information when you are checking in. If the information is found to be invalid you will be rejected from the check-in queue.

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/212/65/Avoid-queue---check-your-PTN-account/)

#PK
18-03-2010, 15:49
Så for GUDS SKYLD - sjekk dette før dere drar! Sjekk det nå, så er det gjort. Husk at ALT må stremme!
Så kanskje vi slipper en repeat av køen til TG09!

Estella
18-03-2010, 16:04
haha...minner!!

Noiram
18-03-2010, 16:26
Hva må det stemme med? Med hva jeg sier er adressen min, eller folkeregisteret? For øyeblikket står hybeladressen min registrert på kortet, og ikke den det står jeg bor på i folkeregisteret/telefonkatalogen.
Er vel uansett ikke noe problem å endre adressen før jeg stikker til Hamar, så spør mest av nysgjerrighet. :P

Estella
18-03-2010, 16:31
Hva må det stemme med? Med hva jeg sier er adressen min, eller folkeregisteret? For øyeblikket står hybeladressen min registrert på kortet, og ikke den det står jeg bor på i folkeregisteret/telefonkatalogen.
Er vel uansett ikke noe problem å endre adressen før jeg stikker til Hamar, så spør mest av nysgjerrighet. :P

tror nok at fødselsdato og navnet ditt må stemme. bostedsadr står tross alt ikke i legimitasjonen

Magnus10b
18-03-2010, 17:07
noen som vet når ptn kortet kommer?

Estella
18-03-2010, 17:08
noen som vet når ptn kortet kommer?

som det står rundt på forumet her...ca noen uker før tg.det vil ca ca i disse dager

tigersager
18-03-2010, 17:41
av den verste opplevelsen jeg har hatt gjennom TG var vel den køen, fy faen det var kjedelig, kaldt og vått! så folkens, pleas, vær nøyere på dette i år!

Crazy_Man
18-03-2010, 19:56
artig å komme dagen før i fjor :D

Dudex
18-03-2010, 21:19
bare lurer men, om vi skulle være så utrolige uheldige at en av kameratene ikke hadde riktig info. kan liksom jeg da gå inn på TG (fordi min info var riktig) og så gå å endre på han sin der innen ifra?

merilin
18-03-2010, 21:29
Jeg er ikke en av de som driver med innsjekking så jeg er ikke helt sikker. Men man ser jo etter om postnummer og poststed stemmer, om at alle opplysningene ser logiske ut.

Altså. Kaller du deg Dolly Duck og bor i 6666 Andeby blinker det nok et par varsellamper :P

Chiobe
18-03-2010, 23:35
Burde ikke den infoen bli sendt ut via ptn? Større sjange for at folk får med seg at de faktisk skal ha riktig info da, siden det ikke er alle som leser nyheter på gathering.org

Atrius
19-03-2010, 04:39
Burde ikke den infoen bli sendt ut via ptn? Større sjange for at folk får med seg at de faktisk skal ha riktig info da, siden det ikke er alle som leser nyheter på gathering.org

Skal man på et arrangement, så leser man gjerne på arrangementet's webside / infokilde etter nyttig informasjon.
Jeg mener at deresom man skal på TG, så leser man nyheter på gathering.org. Eller via en RSS feed såklart.

HLSolbjorg
19-03-2010, 08:09
De som ikke leser gathering.org får bare ha det så godt.
Si det til alle du vet skal dit ;)

EDIT:
TAKK
Ved innsjekking vil crewet kontrollere din registrerte informasjon, og vise deg bort fra innsjekkingskøen dersom den er ugyldig. <3

Zakura X
19-03-2010, 11:24
Adresse, postnummer og stedsnavn..

Jeg hadde skrevet inn postnummer og stedsnavn i fjord, men noen adresse uten om det er det ikke alle som har her jeg bor. Jeg prøvde å forklare dette til karen i skranken der, men jeg måtte fortsatt stille meg i den andre køen...

Thorvald
19-03-2010, 15:10
lurer på om Tg crew kommer til å ha flere klemme tenger i år? (sånn til armbåndet)
ifjor var det bare 1 stk ...... noe sier meg at noe av grunnen at køen var lang var pga av dette

marilla
19-03-2010, 15:16
Vi hadde etter hvert to stykker, mener jeg å ha hørt. Men ja, det var nok minst like frustrerende for de av crew som jobbet med innslippet som det var for deltagerne, så det er en stor sjanse for flere tenger.

Zakura X: Jeg har folkeregisteradresse på et sted der man ikke har veinavn, jeg løser det gjerne ved å fylle inn stedsnavn en gang til i vei-feltet. : )

Estella
19-03-2010, 15:18
lurer på om Tg crew kommer til å ha flere klemme tenger i år? (sånn til armbåndet)
ifjor var det bare 1 stk ...... noe sier meg at noe av grunnen at køen var lang var pga av dette

tror det meste var pga feil info for det var ikke kø når jeg kom selv om det hadde vært mange som hadde gått igjennom

lolsen
19-03-2010, 17:28
Da tar jeg meg ikke bryet med å komme tidlig. Blir sikkert samma køkaoset som i fjor -_-

wittrup
24-03-2010, 17:24
Må fullt og helt navn stemme?
Eller er det tilstrekkelig med korrekt fornavn og etternavn?
For de av oss som har unikt fullt og helt navn og ønsker å bli en del av den grå massen på feks. sete kartet...

marilla
24-03-2010, 18:36
Må fullt og helt navn stemme?
Eller er det tilstrekkelig med korrekt fornavn og etternavn?
For de av oss som har unikt fullt og helt navn og ønsker å bli en del av den grå massen på feks. sete kartet...

Fullt og helt navn må - såvidt jeg vet - stemme. Du kan huke av for "stealth" for å bli vist som et spørsmålstegn på seatmappet. :-)

wittrup
25-03-2010, 13:43
Vel, så lenge innlogging funker slik på www.partyticket.net at man skriver inn nick eller e-post for deretter å bekrefte I'm Ola Normann (aka OlaNor) så blir det ikke aktuellt å bruke fullt og helt navn. Då får man være fornøyd med korrekt for- og etternavn på billetten.

marilla
25-03-2010, 14:03
Vel, så lenge innlogging funker slik på www.partyticket.net at man skriver inn nick eller e-post for deretter å bekrefte I'm Ola Normann (aka OlaNor) så blir det ikke aktuellt å bruke fullt og helt navn. Då får man være fornøyd med korrekt for- og etternavn på billetten.

Dersom man huker av på stealth på "your account" - "settings", så kommer ikke fullt navn opp i innloggingsboksen. Da kommer det kun "Hi, dude". :-)