Log in

View Full Version : Come visit us!

The Gathering
22-03-2010, 19:50
Ever wondered what's going on at The Gathering and you only want to stay for a short while? Read more to find out how you can get access to the party as a visitor!

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/221/65/Come-visit-us/)

Crow
23-03-2010, 08:20
Spørsmål:

Besøksbilletten gjelder TIL 07:30 neste morgen, men når gjelder den fra?

Dozer
23-03-2010, 08:24
Spørsmål:

Besøksbilletten gjelder TIL 07:30 neste morgen, men når gjelder den fra?

Same procedure as last year: Visitor tickets will be available on Thursday, Friday and Saturday between 10:00 and 20:00. These tickets allow you to stay in the hall until 07:30 the next morning.

Mao, fra du kjøper den (som kan gjøres torsdag, fredag og lørdag mellom 10:00 og 20:00)

Ede
23-03-2010, 09:06
Nå skal jeg ikke klage (Eller det er jo akkurat det jeg gjør...), men jeg føler at visit-tickets er veldig dyre. Jeg kan ikke se at TG har noen utgifter med besøkende ettersom de ikke kan delta i konkurranser eller benytte seg av strømnett/nett. Så jeg føler det er veldig stivt å måtte betale 300 for å være i en hall med noen venner i noen timer.

Jeg kan forstå poenget bak depositumet, og hvis TG evt. senker prisen for besøkende så kan depositumet økes, men generellt sett føler jeg det er snylting, og jeg tror også flere hadde tatt turen om prisen var litt vennligere, som igjen ville gitt større inntekter.

oleerik
23-03-2010, 10:33
Nå skal jeg ikke klage (Eller det er jo akkurat det jeg gjør...), men jeg føler at visit-tickets er veldig dyre. Jeg kan ikke se at TG har noen utgifter med besøkende ettersom de ikke kan delta i konkurranser eller benytte seg av strømnett/nett. Så jeg føler det er veldig stivt å måtte betale 300 for å være i en hall med noen venner i noen timer.

Jeg kan forstå poenget bak depositumet, og hvis TG evt. senker prisen for besøkende så kan depositumet økes, men generellt sett føler jeg det er snylting, og jeg tror også flere hadde tatt turen om prisen var litt vennligere, som igjen ville gitt større inntekter.
Har selv møtt på problemer ved lan med ca 100 deltagere. Langt større sjanse for tyveri og lignende. Samtidig som unge da finner en fin måte å lure sine foreldre på for å dra ut å feste. Synes denne prisen gjør det greit å komme inn for de med genuin interesse, samtidig som det er uaktelt å bruke TG dagsbesøk som unnskyldning for å komme seg hjemmefra for å feste.

Rudde
23-03-2010, 23:13
Er vi utstillingsobjekter? :P