View Full Version : This is how you will spend your easter!
The Gathering
25-03-2010, 23:40
The schedule for The Gathering 2010 is out, follow this link (http://forums.gathering.org/en/schedule/) to see what you will be doing this easter.
Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/schedule/)
Høres bra ut. Mange interessante forelesninger i år ^^
"Official opening with FRIKAR: THE SNUFFGRINDERS"
Oh please God, NO! :(
"Official opening with FRIKAR: THE SNUFFGRINDERS"
Oh please God, NO! :(
Haha, for oss fra landsbygda er jo dette som en vanlig hverdag: FRIKAR-folket er stadig rundt beina på oss, enten vi liker det eller ei....nei, da gleder jeg meg mer til interessante forelesninger om verdensrommet og the big bang.
FRIKAR?! OOOOOH NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
Sier faen meg heller ja til Jan Thomas med forelesning om mascara enn Frikar danse! :'(
FRIKAR?! OOOOOH NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
Sier faen meg heller ja til Jan Thomas med forelesning om mascara enn Frikar danse! :'(
^ THIS!
10char
Hvor er de andre konkurransene? Når starter Tekken-compoen for eksempel?
Dette tror (vet) jeg blir veldig bra. Jeg skal ikke sitte på ræva under hele TG, det er helt sikkert!
Oberzten
26-03-2010, 12:59
Hvor er de andre konkurransene? Når starter Tekken-compoen for eksempel?
ja, hvor er de andre konkurransene?? ser ikke DotA der heller, men kanskje det er litt for uforutsigbart... dno rly
wtf? FRIKAR? Jeg FRIKAR ut! Føler at vi stadig har besøk av han ene typen fra Frikar på skolen.. Han lærer oss å danse... -.- boring.
Jeg antar at detaljene om åpningsshowet ikke skal være som følger:
From the background of the Norwegian Eurovision winner comes one of the festival's biggest successes, FRIKAR Dance Company presents a thrilling full performance called The Snuff Grinders' 3 combined dance tradi
"Tradi" - her er nok noe truncated. Jeg synes forøvrig også at setningen "From the background of the Norwegian Eurovision winner" gir særdeles lite mening og lyser Babelfish lang vei :)
Ja hvor er Tekken & Fifa?
No rly, både Tekken og Fifa er offisielle TG-compoer i år, men de nevnes ikke engang i programmet. Dette er for dårlig, TG.