Log in

View Full Version : Thanks for TG10

The Gathering
05-04-2010, 16:50
This is an email fra Vegard Skjefstad, it's only avaliable in Norwegian for the time being.

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg10/en/news/325/65/Thanks-for-TG10/)

Dukie
05-04-2010, 17:43
<3

Takk tilbake, noe har blitt gjort riktig når jeg år etter år syter når TG er ferdig, er rett og slett fantastisk og TG kan gi seg selv en klapp på skulderen over å vite at dem har noe unikt som ingen andre kan utfordre på noe som helst måte.

TG spirit <3 Jeg gleder meg til neste år og så kjipt at det er så lenge til, men når det først kommer daaaaa er det så ufattelig herlig moro. <3

tpk
05-04-2010, 21:38
Hei Vegard Skjefstad! Tusen takk for et fantastisk arengement! jeg gikk bort til deg etter avsluttningen på senen og slo av en hyggelig prat:P

ja for meg hvor dette var første gang på TG vil si til de som spør meg hvordan det var: "det var syykt! fett!! -beste uken i mitt liv!" for dette var den beste uken i mitt liv på mange år! jeg har aldri hatt det så gøy!

jeg var spesielt opptatt av å få med meg alt noe som gjorde opplevelsen enda bedre:P jeg må også si at creativa var kjempe lærerikt! og utrolig spennende å høre på pros" snakke om temaer som de liker.

hele stemningen på the gathering var orgasmisk og jeg vil spesielt takke alle dere som gjorde det mulig ! jeg har lært masse og har blitt inspirert og kommer garantert neste år !

mvh tpk

offwhite
06-04-2010, 00:21
Tusen takk til deg også Vegard, og crew, hyperion, sponsorer, meddeltagere og alle andre som gjorde TG10 til den fantastiske opplevelsen den var!

Jeg har alltid hatt det gøy på TG, men i år har det vært helt spesielt. Så nå får du høre det fra ei til Vegard, årets TG er det beste partyet jeg har vært med på :D

skoen
06-04-2010, 02:03
Tusen takk til deg også, Vegard.
Dette var mitt sjette TG, men mitt første år som crew og dermed fikk jeg en litt annen opplevelse enn tidligere.
Fra mitt ståsted har så å si alt fungert knirkefritt, og det er alltid noe man kan forbedre seg på, men det er stort sett bare småplukk.
Så jeg har allerede krysset av i kalenderen at jeg vil bli med på neste års TG også, for jeg trivdes veldig godt å tilbringe en uke sammen med mine 16 kolleger i Content, pluss resten av crew og selvsagt alle deltakerne, sponsorer og andre involverte.

wolferey
06-04-2010, 16:46
TG10 var fantastisk, og jeg vil takke alle som står bak og spesielt Creativia, det var utrolig morsomt å sitte i creative lounge og lære seg nye ting, selv på det femte året mitt på TG! Jeg kan ikke si annet enn at det var en utrolig opplevelse, og det minuttet jeg dro ifra skipet så savna jeg det allerede og ser frem til neste år!

tpk
06-04-2010, 17:02
Jeg må få lov å legge til at det var majestetisk når det ble spilt RickRoll'D (http://www.youtube.com/watch?v=ZOU8GIRUd_g) høyt på morgenkvisten siste dagen:P gåse hud på armene^^:P