Log in

View Full Version : Buss fra Haugesund

Balto
03-11-2011, 14:26
Da har foreningen Extenct bestemt seg for å sette opp buss fra Haugesund til Hamar for TG12.

For øyeblikket er prisen per person uvisst men vi jobber med å gjøre den så lav som mulig.

Update tirsdag 15.november
Extenct har årsmøte på torsdag 24.november. Etter dette møtet vil det bli informasjon om TG buss for interesserte. Møtet holder sted på Norsk Folkehjelp sine lokaler i Haugesund klokka 18:00

tigersager
04-11-2011, 05:25
jeg venter på den dagen noen skal si at det blir buss fra oslo til hamar jeg assXD

SuperTeD
04-11-2011, 12:01
Det blir buss fra oslo til hamar :) Nor-Way bussekspress fra Galleri Oslo :)

ModaLitsu
15-11-2011, 09:13
Da har foreningen Extenct bestemt seg for å sette opp buss fra Haugesund til Hamar for TG12.

For øyeblikket er prisen per person uvisst men vi jobber med å gjøre den så lav som mulig.

Følg med her for oppdateringer :)

megselv og mange andre jeg kjenner fra haugesund er veldig interrisert i dette, prøv så godt du kan for å få noe til :)

Balto
15-11-2011, 09:38
megselv og mange andre jeg kjenner fra haugesund er veldig interrisert i dette, prøv så godt du kan for å få noe til :)

Kjempeflott, vi skal ha årsmøte i neste uke, og etter det skal vi ha info om TG buss, sjekk førsteposten for dato og slikt :)

ModaLitsu
16-11-2011, 00:03
Vil bussen gå innom sverige? eller direkte til skipet? :)

Decophly
16-11-2011, 01:04
NHC Esportklubb har planer om å kjøre buss fra Stavanger til Hamar med stop i Sverige. Mer informasjon kommer :)

Balto
17-11-2011, 09:16
Vil bussen gå innom sverige? eller direkte til skipet? :)

Vi satser på direkte til skipet for å holde prisen lav.

ModaLitsu
26-12-2011, 20:42
Blir det noe av dette eller?

Balto
27-12-2011, 16:33
Blir det noe av dette eller?

Etter infomøte vårt solgte vi ut alle plassene, og har diverse andre folk på venteliste. Har bare en 17 seter buss tilgjengelig ser du. For at vi skal kunne leie enda større buss må vi ha større oppslutning så om det er flere som er interesserte så er det flott om de melder seg i denne tråden så skal vi se hva vi får fikset.

Puzen
22-03-2012, 07:11
Er det bestemt noe nærmere om denne bussen skal gå eller ikke? hadde vært nice :)

Balto
22-03-2012, 13:07
Er det bestemt noe nærmere om denne bussen skal gå eller ikke? hadde vært nice :)

Bussen går, men som sagt i tidligere post så har vi solgt ut alle plassene. Beklager dette.

Aga
22-03-2012, 17:38
Nokon som har avbestillt bilett sånn at eg kan få 2stk?
Eventuelt, er det nokon andre transportmidler frå Stord/Haugesund området?

Puzen
22-03-2012, 18:37
Jaha, så det ble solgt egne billetter for buss? når ble dette gjort? :/

edit: nvm såg tidligere post. vi er 2 stk som kunne trengt buss

Balto
23-03-2012, 13:43
Nokon som har avbestillt bilett sånn at eg kan få 2stk?
Eventuelt, er det nokon andre transportmidler frå Stord/Haugesund området?

Beklager dette, men vi har ikke fått inn avbestillinger. Tror heller ikke det er flere fra området som kjører, men du får sjekke litt rundt! Ser på mulighetene til større buss neste år om det blir større oppslutning da :)

Jaha, så det ble solgt egne billetter for buss? når ble dette gjort? :/

edit: nvm såg tidligere post. vi er 2 stk som kunne trengt buss
Om det blir større oppslutning neste år så skal se på mulighetene til større buss. Lykke til! :)